Delfoders.Exe Hatası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatihari41
    fatihari41's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    hocalar ben xp yi yeni kurdum ancak kurduktan sonra pc açılırken system32/tools/delfolders.exe hatası ile karşılaşıyorum bunun çözümü ne olabilir ?


    FthAяI(!)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Hkey_local_machine>SOFTWARE>MİCROSOFT>windows >currentversion >Run  aç ordan delfolders.exe'nin çalışmasını iptal et. O da olmadı kurulumda hata varmış belki.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatihari41
    fatihari41's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    şimdi onu yaptım bende ama >run klasörünün içinde delfolders yok ..


    FthAяI(!)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Hoca o halde worm falan olabilir diyeceğim ama yeni kurmuşsun makinayı bilemiyorum. Başka bir sebepten kaynaklanabilir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatihari41
    fatihari41's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    bugun sabah formatladım.. güncelleme yi yaptı resetledim makinayı ilk defa böyle bi hata alıyorum ve hoşgeldiniz yazısını ekranda çok üzün süre tutuyor bundan dolayı anlamadım gitti..


    FthAяI(!)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatihari41
    fatihari41's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    şimdi dediğini yaptım hocam makinayı resetledim aynı sorrun devam ediyor yazı cıkıyor sanırım yeniden formatlıcaaz =)


    FthAяI(!)
Toplam Hit: 1071 Toplam Mesaj: 6