Dell Laptop
-
benim dell laptobum var,bilgisayarı açtığımda dell yazısıından sonra ' No bootable devices--strike f1 to reatry boot f2 for setap utility' yazısı çıkıyo nasıl halledecez acaba?
-
usb flash memory varsa çıkar cd varsa çıkar disket varsa çıkar reset at
olmadı bios a gir first boot olarak hdd yi seç: -
iSo bunu yazdı:
-----------------------------
usb flash memory varsa çıkar cd varsa çıkar disket varsa çıkar reset at
olmadı bios a gir first boot olarak hdd yi seç:
----------------------------first boot olarak hdd yi seçtik gene açılmıyo xp cd sini takıyoz kurmaya başlıyo ama hdd yi biçimlenmemiş olarak görüyo
Toplam Hit: 908 Toplam Mesaj: 3
