DELL Studio 1535
-
Arkadaşlar öncelikle selamlar
Aldığım bilgisayardan kumandası çıkmadı.Ne yapmalıyım sizce..
carrefourdan aldım kutudan çıkmıyor.dell studio 1535
teşekkürler
-
hocam xps serisinden kulaklık vs kumanda.. falan cıktıgın biliyorum ama studio serisinde cıktıgına emınmısın ?
-
- Model STUDIO 1535
- İşlemci Core 2 DUO T8100 2.1Ghz 800Mhz mb Cache
- L2 Cache 3 MB
- FSB 800 Mhz FSB
- Clock Speed 2.1 GHz
- Kablosuz Erişim Dell Wireless 1390 802 11 b/g
- Chipset Intel 965 PM
- İşletim Sistemi Vista Home Premium
- Bellek 3 GB 667 MHz DDR2 SDRAM (1x2048, 1x1024)
- Sabit Disk 250 GB 5400 Rpm
- Optik Sürücü DVD RW
- Ekran 15,4"
- Ekran Öz. Wide Screen XGA 1280*800
- Grafik İşlemci Ati HD 3450
- Bluetooth Var
- Dahili Kamera Var (2 MP )
- USB 2.0 4*USB
- FireWire (IEEE 1394) Var
- Uzaktan Kumanda Yok
- Genişleme Yuvası Var
- TV OUT HDMI
- VGA OUT Analog (D-SUB)
- Kart Okuyucu 54 mm ExpressCard yuvası
- Fax-Modem
- Ethernet 10/100/1000 Ethernet Kartı
- Pil 6 cell 56W/HR LI-ION
- Kutu İçeriği Kitapçık-DriverCDs-Adaptör-Pil
- Diğer Dokunmatik medya buton, Consumer Infraraed receiver
- GARANTİ 2 Yıl Yerinde
-
DestinatioN bunu yazdı:
------------------------------ Model STUDIO 1535
- İşlemci Core 2 DUO T8100 2.1Ghz 800Mhz mb Cache
- L2 Cache 3 MB
- FSB 800 Mhz FSB
- Clock Speed 2.1 GHz
- Kablosuz Erişim Dell Wireless 1390 802 11 b/g
- Chipset Intel 965 PM
- İşletim Sistemi Vista Home Premium
- Bellek 3 GB 667 MHz DDR2 SDRAM (1x2048, 1x1024)
- Sabit Disk 250 GB 5400 Rpm
- Optik Sürücü DVD RW
- Ekran 15,4"
- Ekran Öz. Wide Screen XGA 1280*800
- Grafik İşlemci Ati HD 3450
- Bluetooth Var
- Dahili Kamera Var (2 MP )
- USB 2.0 4*USB
- FireWire (IEEE 1394) Var
- Uzaktan Kumanda Yok
- Genişleme Yuvası Var
- TV OUT HDMI
- VGA OUT Analog (D-SUB)
- Kart Okuyucu 54 mm ExpressCard yuvası
- Fax-Modem
- Ethernet 10/100/1000 Ethernet Kartı
- Pil 6 cell 56W/HR LI-ION
- Kutu İçeriği Kitapçık-DriverCDs-Adaptör-Pil
- Diğer Dokunmatik medya buton, Consumer Infraraed receiver
- GARANTİ 2 Yıl Yerinde
-----------------------------kullanma klavuzunda vardı önünde ır alıcıda var o kızıl ötesi bağlantı falanmı
-
Hoca en ust modeli ve bir alt modelini aldim fabrikaya , kumanda ve ek aksesuar verilmiyor hicbir serisinde.Oldukca kaliteli makineler yalniz canavar gibi :)
-
valla ölede kumandasıda olsa iyiydi be :)
-
kılavuz bi kaç model için ortak olabilir ama alıcı olayını da bilmiom belikde bulutut felan filan fıstık bişidir
ComputerWolf
bu mu canavar yahu ben bi kaç gün içinde peşin olarak patlıcan kampanyalı vatandan 2.3 milyarlık samsung r560 aso2 yi 1.9 milayara alcam aradaki 200 liraya değer bence -
Hoca ben tam olarak Studio'nun bu seriden bahsediyorum.
http://www.vatanbilgisayar.com/product_details.aspx?I_ID=33973
+samsung ve dell'in notebook tecrubelerini karsilastirmaya gerekte yok :)
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------Hoca ben tam olarak Studio'nun bu seriden bahsediyorum.
http://www.vatanbilgisayar.com/product_details.aspx?I_ID=33973
+samsung ve dell'in notebook tecrubelerini karsilastirmaya gerekte yok :)
-----------------------------
dediğin makinenin samsunga göre artıları ve eksileri var ama tecrübe olayınında deneyip görecez :)
bakalım nasıl yapmışlar
Toplam Hit: 1244 Toplam Mesaj: 9
