DELL Studio 1535

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kralsam
    kralsam's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaşlar öncelikle selamlar

    Aldığım bilgisayardan kumandası çıkmadı.Ne yapmalıyım sizce..
    carrefourdan aldım kutudan çıkmıyor.

    dell studio 1535

    teşekkürler


    Üzülme...!!! İstediğin Bir Şey Olmuyorsa, ya Daha İyisi Olacağı İçin yada, Gerçekten de Olmaması Gerektiği için Olmuyordur. (Hz Mevlana)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    hocam xps serisinden kulaklık vs kumanda.. falan cıktıgın biliyorum ama studio serisinde cıktıgına emınmısın ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
  4. Model STUDIO 1535
  5. İşlemci Core 2 DUO T8100 2.1Ghz 800Mhz mb Cache
  6. L2 Cache 3 MB
  7. FSB 800 Mhz FSB
  8. Clock Speed 2.1 GHz
  9. Kablosuz Erişim Dell Wireless 1390 802 11 b/g
  10. Chipset Intel 965 PM
  11. İşletim Sistemi Vista Home Premium
  12. Bellek 3 GB 667 MHz DDR2 SDRAM (1x2048, 1x1024)
  13. Sabit Disk 250 GB 5400 Rpm
  14. Optik Sürücü DVD RW
  15. Ekran 15,4"
  16. Ekran Öz. Wide Screen XGA 1280*800
  17. Grafik İşlemci Ati HD 3450
  18. Bluetooth Var
  19. Dahili Kamera Var (2 MP )
  20. USB 2.0 4*USB
  21. FireWire (IEEE 1394) Var
  22. Uzaktan Kumanda Yok
  23. Genişleme Yuvası Var
  24. TV OUT HDMI
  25. VGA OUT Analog (D-SUB)
  26. Kart Okuyucu 54 mm ExpressCard yuvası
  27. Fax-Modem
  28. Ethernet 10/100/1000 Ethernet Kartı
  29. Pil 6 cell 56W/HR LI-ION
  30. Kutu İçeriği Kitapçık-DriverCDs-Adaptör-Pil
  31. Diğer Dokunmatik medya buton, Consumer Infraraed receiver
  32. GARANTİ 2 Yıl Yerinde

  33. destination@tahribat.com
  34. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kralsam
    kralsam's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------

  35. Model STUDIO 1535
  36. İşlemci Core 2 DUO T8100 2.1Ghz 800Mhz mb Cache
  37. L2 Cache 3 MB
  38. FSB 800 Mhz FSB
  39. Clock Speed 2.1 GHz
  40. Kablosuz Erişim Dell Wireless 1390 802 11 b/g
  41. Chipset Intel 965 PM
  42. İşletim Sistemi Vista Home Premium
  43. Bellek 3 GB 667 MHz DDR2 SDRAM (1x2048, 1x1024)
  44. Sabit Disk 250 GB 5400 Rpm
  45. Optik Sürücü DVD RW
  46. Ekran 15,4"
  47. Ekran Öz. Wide Screen XGA 1280*800
  48. Grafik İşlemci Ati HD 3450
  49. Bluetooth Var
  50. Dahili Kamera Var (2 MP )
  51. USB 2.0 4*USB
  52. FireWire (IEEE 1394) Var
  53. Uzaktan Kumanda Yok
  54. Genişleme Yuvası Var
  55. TV OUT HDMI
  56. VGA OUT Analog (D-SUB)
  57. Kart Okuyucu 54 mm ExpressCard yuvası
  58. Fax-Modem
  59. Ethernet 10/100/1000 Ethernet Kartı
  60. Pil 6 cell 56W/HR LI-ION
  61. Kutu İçeriği Kitapçık-DriverCDs-Adaptör-Pil
  62. Diğer Dokunmatik medya buton, Consumer Infraraed receiver
  63. GARANTİ 2 Yıl Yerinde

  64. -----------------------------

    kullanma klavuzunda vardı önünde ır alıcıda var o kızıl ötesi bağlantı falanmı


    Üzülme...!!! İstediğin Bir Şey Olmuyorsa, ya Daha İyisi Olacağı İçin yada, Gerçekten de Olmaması Gerektiği için Olmuyordur. (Hz Mevlana)
  65. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Hoca en ust modeli ve bir alt modelini aldim fabrikaya , kumanda ve ek aksesuar verilmiyor hicbir serisinde.Oldukca kaliteli makineler yalniz canavar gibi :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  66. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kralsam
    kralsam's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    valla ölede kumandasıda olsa iyiydi be :)

    Üzülme...!!! İstediğin Bir Şey Olmuyorsa, ya Daha İyisi Olacağı İçin yada, Gerçekten de Olmaması Gerektiği için Olmuyordur. (Hz Mevlana)
  67. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    kılavuz bi kaç model için ortak olabilir ama alıcı olayını da bilmiom belikde bulutut felan filan fıstık bişidir

    ComputerWolf
    bu mu canavar yahu ben bi kaç gün içinde peşin olarak patlıcan kampanyalı  vatandan 2.3 milyarlık samsung r560 aso2 yi 1.9 milayara alcam aradaki 200 liraya değer bence

    destination@tahribat.com
  68. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Hoca ben tam olarak Studio'nun bu seriden bahsediyorum.

    http://www.vatanbilgisayar.com/product_details.aspx?I_ID=33973

    +samsung ve dell'in notebook tecrubelerini karsilastirmaya gerekte yok :)


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  69. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca ben tam olarak Studio'nun bu seriden bahsediyorum.

    http://www.vatanbilgisayar.com/product_details.aspx?I_ID=33973

    +samsung ve dell'in notebook tecrubelerini karsilastirmaya gerekte yok :)


    -----------------------------
    dediğin makinenin samsunga göre artıları ve eksileri var ama tecrübe olayınında deneyip görecez :)
    bakalım nasıl yapmışlar

    destination@tahribat.com
Toplam Hit: 1244 Toplam Mesaj: 9