Delphi De Yaptığımız Pronun Üzerine Şarkı Atabilirmiyiz?=??
-
ewet beyler cevap bekliyorum please
-
niye şimdi bilgisayar oyunlarına attı bunu bu????
-
ya içinizde professionel bir programcı yokmu bu soruma cevap verecek??????*
-
Konunu editle cope tasi... adam gibi dogru yerde floodsuz yeni bi baslik ac...
-
ya flood ne ben konumu yazıp gönder e basıyom bilgisayar oyunlarının içine at demiyomki
-
bu konuyla uğraşan arkadaş olsa sorarım ama yok bide diyorsunki boşuna food atma birisi cevap yazsa boşu boşu flood atmam
Toplam Hit: 1232 Toplam Mesaj: 6
