Delphi Hakkında..
-
abimin yaptıgı ve beraber geliştirmekte oldugumuz bi program var...
prgram veri tabanı programlaması ama kilit bölümü var bütün pc yi kilitliyo aktif olunda iş yeri için.
örn. bilgisayarı bırakıp gittiniz. kilit kısmı devreye soktunuz . pc de başka hiç bi işlem yapılmıo..
neyse bu işin hikaye kısmydı. bu kilit bölümünün içine pasif web cam kayıt entegre etmek istiorz. böle bi prgram var delphiyle yazılmş ama kayna kodları yok.
aynen şöyle olacak : kilit devreye girdiinde web cam pasif olacak. web önünde bi oynama olduunda resim çekecek yada kayıt yapacak.
delphi konusunda uzman olan muridler yardım lütfen :)
-
hocam şey acaba bundaki amacıda açıklar mısın?
sistem baya güzelmiş tbrkler
-
seboist bunu yazdı:
-----------------------------hocam şey acaba bundaki amacıda açıklar mısın?
sistem baya güzelmiş tbrkler
-----------------------------hoca şimdi abim bilgi işlemde çalışıyo yemee falan gittiinde kiliti devreye sokuyo. pc sine oturanlar oluyo arada kimler oturuyo görmek için :)
