Delphi İle Mail Atma
-
Delphi ile e-mail nasıl atabilirim internette baktım bi tane smtp bitanede message komponenti koydum verileri girdim hosta bağlantıyıda sağladım ama mesajı göndermiyor.Bi hata çıkıyor ingilizce ama anladığım kadarıyla postmaster.msn.com'a git diyor çözümü orda ara felan gibilerinden ama anladım bilen varsa söylermi.
-
Arkadaşlar bilen yokmu ya bi el atın
-
orkedaş .. delphi veya vb her ne fışkıysa mail send progremleri yepman için öncelikla maillerini kullandıgın sörvırların SMTP adreslerini bileceksın
1- gmaili unuttum bende VB de bole bi program yapmıstım ama bi gübreye benzemiyo
2- hotmailin smpt adresini alamazsın alırsın ama şaşırır :) çünki bu bill gates lavugu bi yapmışki smtp 2-3 sanıyede bi sönuyo yani belirli smtp ler var ama bunlar paso dondugunden senin butun smtp adreslerini alıp programa gömmen gerekiyo hemide şekil bi modulle :) 10 dokka ugrassan belki bi tane ancah atarsın msn den mail
haa sen diosundur konki ben sadece gmail kullancam ozaman olur
-
dostum bunun gmail ile ilgisiyokki bana bi mail server lazım bide bunu delhide kullanmak için kaynak kodu gerçi ben kitabını aldım uğraşıyorum yapmak için ama tabi gerekli olan şey yine mail server
-
demeya çalışeyorumye anlemıyomusun mail server olerak çalısen bişay istiyorsen gmail kullonurson msn nın serverini kullanamazsın belki yahoo kullenırsın birez kendini kasmen lasim
-
hotmail sitesinin hitini düşürmemek için pop3 desteği vermemektedir diğer sunucular yani gmail yahoo kendi sitenin mail adresleri pop3 desteği verir bunları dene hata veriyorsa kodlardandır gel ben sana kod atıyım ;)
-
arkadaşım pop3 serverla smpt servere mail atılabilirmi
Toplam Hit: 3290 Toplam Mesaj: 7
