Delphi İle Mail Atma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Delphi ile e-mail nasıl atabilirim internette baktım bi tane smtp bitanede message komponenti koydum verileri girdim hosta bağlantıyıda sağladım ama mesajı göndermiyor.Bi hata çıkıyor ingilizce ama anladığım kadarıyla postmaster.msn.com'a git diyor çözümü orda ara felan gibilerinden ama anladım bilen varsa söylermi.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Arkadaşlar bilen yokmu ya bi el atın

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    orkedaş .. delphi veya vb her ne fışkıysa mail send progremleri yepman için öncelikla maillerini kullandıgın sörvırların SMTP adreslerini bileceksın

    1- gmaili unuttum bende VB de bole bi program yapmıstım ama bi gübreye benzemiyo

    2- hotmailin smpt adresini alamazsın alırsın ama şaşırır :) çünki bu bill gates lavugu bi yapmışki smtp 2-3 sanıyede bi sönuyo yani belirli smtp ler var ama bunlar paso dondugunden senin butun smtp adreslerini alıp programa gömmen gerekiyo hemide şekil bi modulle :) 10 dokka ugrassan belki bi tane ancah atarsın msn den mail

     

    haa sen diosundur konki ben sadece gmail kullancam ozaman olur  

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    dostum bunun gmail ile ilgisiyokki bana bi mail server lazım bide bunu delhide kullanmak için kaynak kodu gerçi ben kitabını aldım uğraşıyorum yapmak için ama tabi gerekli olan şey yine mail server

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    demeya çalışeyorumye anlemıyomusun mail server olerak çalısen bişay istiyorsen gmail kullonurson msn nın serverini kullanamazsın belki yahoo kullenırsın birez kendini kasmen lasim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiLoZoF
    FiLoZoF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    hotmail sitesinin hitini düşürmemek için pop3 desteği vermemektedir diğer sunucular yani gmail yahoo kendi sitenin mail adresleri pop3 desteği verir bunları dene hata veriyorsa kodlardandır gel ben sana kod atıyım ;)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşım pop3 serverla smpt servere mail atılabilirmi

Toplam Hit: 3290 Toplam Mesaj: 7