Delphi KAYNAK KODLARI

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knoppix
    knoppix's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    merhaba arkadaşlar. size bu bölümde yazdığım bazı programların kaynak kodunu vermek istiyorum.
    öncelikle sunu söylemem gerekir. programlar o kadar proffessional diil ama yinede ara sıra işe yazıyo. winmagic var mesela holy abinin regwizinden özendim. biraz daha geliştirilmiş hali.

    http://knoppix.cjb.net programları ve kaynak kodlarını bu adreste bulabilirsiniz. ancak iyice okuyun gerekli şeyler yazar. sadece kaynak kodlarını dağıtmıyorum. Delphi Projectlerini de dağıtıyorum.
    gelelim niye dağıttığıma?
    söle söyliyim. su anda holy abi yazdığı programların kodlarını dağıtsa tr program aleminde birinci olur. gerçi yinede belki birincidir ama.
    soruyorum size su anda dünyada linux neden çok hızlı gelişti?
    bakın Lindows var mesela o da süper ama niye gelişmiyo?
    linux bikerem baba
    dünyadaki hackerlerin ½80"ni linux kullanıyo.
    niye?
    çünkü adam kaynak kodu veriyo.
    siz hayatınızda professional hacker olup win98 kullanan adam gördünüz mü? türkiyedeki kendini hacker zanneden adamlar hariç:)
    lütfen kimse üstüne alınmasın ha.
    bence holy abi de linux kullanmıştır. gerçi su anda xp kullanıyodur ama yinede linux kullanmıştır.

    http://knoppix.cjb.net beleş kaynak kodu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackbird
    blackbird's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2003
    Erkek
    http://knoppix.cjb.net
    Adres Çalışmıyor....

    Çizmiş Ruhu Hisset...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanskaans
    kaans
    kaans's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2003
    Erkek
    Eğer bu delphi formu altında bileşenler ve kaynak kodlar diye bir bölüm olursa koyabileceğim kaynak kodlu çok program var.


    İrsaliye Programı
    Hastane Programı
    Eczane Programı
    Kuaför Programı
    Bar Programı

    Daha bir çok program ..

    Software Developer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    netsonic
    netsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2003
    Erkek
    beyler benim de var pascal ve delphi ile yazdıgım oyunlar...

    bunları bi yerde paylasırsak hepimiz için yararlı olur

    ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackbird
    blackbird's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2003
    Erkek
    Benimde 1 yıldır üzerinde çalıştığım Personel Otomasyon"nu var paylaşmak güzel şey..

    Çizmiş Ruhu Hisset...
Toplam Hit: 3583 Toplam Mesaj: 5