folder Tahribat.com Forumları
linefolder Delphi - Pascal
linefolder Delphi XE4 IOS Kameradan Goruntu Alma



Delphi XE4 IOS Kameradan Goruntu Alma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wh0
    wh0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo

    delphi xe4 cikti, asagidaki linkten temin edebilirsiniz.

    http://www.embarcadero.com/products/delphi

    kamera ornekleri vs henuz paylasilmamis.. yapmisken paylasayim dedim:)

    kod ornegi asagidadir, kolay gelsin...

    procedure TForm1.CameraComponent1SampleBufferReady(Sender: TObject;
      const ATime: Int64);
    var
      bmp : TBitmap;
    begin
    try
      bmp := Tbitmap.Create(250,250);
      CameraComponent1.SampleBufferToBitmap(bmp,false);
      image1.Bitmap := bmp;
    except
    end;
    end;


    🏴‍☠️Hi'dan gelen varır Who'ya, Hi'da onun adıdır Who'da...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wh0
    wh0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo

    microfondaki gibi bir onBufferFull eventi var kamera komponentinin, bufferdaki image'yi direkt ebatlandirdiginiz image nesnesine atiyor..

    stretch ozelligi ve center ozelligide mevcut..

    CameraComponent'inin kind ozelligi ile de, on kameranin mi arka kameranin mi yoksa default kameranin mi kullanilacagini ayarlayabiliyorsunuz. runtime esnasinda kullanilan kamera degistirebilme de guzel olmus...

     

    duzenleme :

    program ile gelen orneklerde asagidaki dizindeymis ben heyecandan incelememisim :) her bir bilesen ile ilgili ornekleri samples klasorunde bulabilir, gerektiginde faydalanabilirsiniz.

    C:\Users\Public\Documents\RAD Studio\11.0\Samples

     

    wh0 tarafından 24/Nis/13 15:11 tarihinde düzenlenmiştir

    🏴‍☠️Hi'dan gelen varır Who'ya, Hi'da onun adıdır Who'da...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Ve hala Android ve Linux için derleme yapamıyor. Sayfasında ios, mac ve windows için derleyebildiği yazmış. Sağdece html5 de android desteği var.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wh0
    wh0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo

    android, ios ve blackberry icin bir uygulama ile 3 farkli platformda calistirabilmek istiyorsan, adobe flash builder veya apache FLEX kullanabilirsin. yazdigin uygulama tum platformda stabil olarak calisiyor... kodlamasi AS3 oldukca basit..

    wh0 tarafından 24/Nis/13 15:34 tarihinde düzenlenmiştir

    🏴‍☠️Hi'dan gelen varır Who'ya, Hi'da onun adıdır Who'da...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    WH0 bunu yazdı

    android, ios ve blackberry icin bir uygulama ile 3 farkli platformda calistirabilmek istiyorsan, adobe flash builder veya apache FLEX kullanabilirsin. yazdigin uygulama tum platformda stabil olarak calisiyor... kodlamasi AS3 oldukca basit..



    ama yine linux da yok. Kıçıkırık realbasic aynı kodu win,mac,linux için derleyebiliyorken delphi nin ısrarla yapmamasını anlamıyorum. ilginç olanı delphi el değiştirmeden önce kylix diye bir ürün çıkarmıştı ve bu dediğimi yapabiliyordu. Yani sağlam altyapı ve tecrübede var ama yeni sürüme eklemekten ısrarla kaçınıyorlar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    şimdi delphide Android icin uygulama yazabiliyomuyuz ona göre baslicam

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wh0
    wh0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo

    Delphi for Android is currently under development. While the current
    focus is on iOS, there are members of the team actively working on
    bootstrapping the RTL for Android. In fact I just got an email today
    from one working on it to ask for some guidance.

    As to the timeframe, I cannot make any predictions, announcements or
    promises. Just know that iOS is likely to show up in a release prior to
    Android.

    --
    Allen Bauer
    Embarcadero Chief Scientist


    🏴‍☠️Hi'dan gelen varır Who'ya, Hi'da onun adıdır Who'da...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Delphi'de ide'den ideye syntax değişmiyor değil mi? Yani bir delphi 7 kitabından çalışıp sonra kolayca XE4'e geçebilir miyiz?


    enjoy i'm vaccinated
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    Fatih bunu yazdı

    Delphi'de ide'den ideye syntax değişmiyor değil mi? Yani bir delphi 7 kitabından çalışıp sonra kolayca XE4'e geçebilir miyiz?

    Temel anlamda geçebilirsin. Ama bazı ufak syntadx farklılıkları olacaktır. C++ ile C++11 arasındaki fark gibi düşün.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
Toplam Hit: 3546 Toplam Mesaj: 9