folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Delta Force Oyunu



Delta Force Oyunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlar böyle en beyendiğini en güzel olans ürüm nedir?İnternetten indircemde.Birde elinde olan varsa yeni versiyonlarından birini yazarlarsa iyi olur.

    Xtreme vardı bende o harici

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    tabi ki de black hawk down hayatımda gördüğüm en dehşet oyun:PppPP

    çok süper bi oyun delta force ve medal of honor , call of dutynin üzerine savaş oyunu tanımam:)

    [22817//kaanabak]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    bu oyunun ilk versionunu aylarca gece gunduz oynayip NovaWorld'un en unlu isimlerinden olmu$tum

    Black Hawk Down cikana kadar kimse DF1'dan ayrilmadi. cunku DF2, DF:task force dagger, DF:land warrior gibi oyunlar ilki kadar zevk vermedi

    benim makina da black hawk down'i kaldirmadigi icin birakmak zorunda kaldim

     

    Multiplayer oynayacaksan BHD veya Joint Operations

    tek oynayacaksan hangisini istersen indir, pek fark yok 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    GLaDio bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu oyunun ilk versionunu aylarca gece gunduz oynayip NovaWorld'un en unlu isimlerinden olmu$tum

    Black Hawk Down cikana kadar kimse DF1'dan ayrilmadi. cunku DF2, DF:task force dagger, DF:land warrior gibi oyunlar ilki kadar zevk vermedi

    benim makina da black hawk down'i kaldirmadigi icin birakmak zorunda kaldim

     

    Multiplayer oynayacaksan BHD veya Joint Operations

    tek oynayacaksan hangisini istersen indir, pek fark yok 


    -----------------------------

    abo black hawk down u hatırlıyorum sanki.Ya trne mrene indirmeler falan yapıyorduk onu bulamadım xtreme değil xtreme yi sevmedim.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    ben black hawk down ve land warrior oynadım ama black hawk down çok güzel.İlk oyunun baya bi fanı varmış...

    Abra Kadabra
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.google.ru/search?hl=tr&q=download+delta+force+black+hawk+down&lr=

    abicim demo çıkıyor nerden indiricem bir türlü beceremiyorum film+oyun yada cd şeklinde indirmeyi..

Toplam Hit: 1263 Toplam Mesaj: 6