Denedim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    sıradan bir gundu yinee bilgisayarın basında normal bir windows kurulumu yapıyordum neyse kurarken aklıma bir şey geldi acaba benkurulum ikinci asamaya gecerken donanım parcalarından birini cıkarırsam ne yapar mesela ekran kartı
    kendi onboard du vardı zaten neyse bekledim tam sırasında el cabuklugu ile kartı cıkardım ve onboard taktım ve bekledim veee olmadı tabi ikinci kısmda NTDLR EKSİK HATASI VERDİ. bios la alakası varmı diye ilk ayarlara getirdim vesaire
    yinede yok neyse kurulumu yeniden yaptım bu sefer pcı bir kart cıkardım (modem) ve bu sefer oldu. bunu yaparken aklıma bir şey daha geldi. acaba bu acılıp kapanma ile bilgisayarı acma kapama arasında bir fark varmı. yani ikiside aynı işlemmi
    acaba diye. sistem calısıyor gibi gözukuyor ama önemli olan işlemci tabi yani biri işlem yapıyormu diye merak ettim sordum bir fark yok dediler. ama ben emin olmak için yazdım bir yardım hocalar. içimde kalmasın

    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    fark var bende cunku okuması gerekıyor aslında tam olarak bilmiyorum ama
Toplam Hit: 1434 Toplam Mesaj: 2