Denyo İle İlgili...
-
denyo4'ü kullanarak bir siteye saldırıyorum ama 5-10 dakika sonra denyoyu kapatıp siteye girmeye çalıştığımda karşıma beyaz boş bir sayfa çıkıyor..modemi resetleyiğ tekrar girmeye çalıştığımda ise giriyorum , bu sitenin beni engellediği anlamına mı geliyor? yani denyo ile yaptıkları işe yaramıyor?...
bu konularda hiç bilgim yok, sitenin uzantısı .gg etkili bir iş için ne yapmam gerek sizce?
-
boşver uğraşma bilmiosan başına iş açarsın
-
D4 le saldıracağın siteye birçok farklı yoldan saldırman mümkün, GET le POST la saldırmak olarak genel bir ikiye ayırma sözkonusu, saldırdığın siteye internet hızınla kaç adet denyo açtığın ve her denyonun kaçar Threadla çalıştığıda önemli birer faktördür, internetin 1 mbitse ve yana 3 tane denyo 60 thread açarsan internetin işe yaramaz msn vs kapanır gider hiçbir siteyi açamaz sitenin kapandığını sanarsın.. D4 ü test zamanlarından bugüne kadar birçok farklı alanda kullandım, en ideal, 1 - 2 mbit ler için en opsiyonel ayar 3 tane denyo açıp (herbirisi 40 threadla) ilk önce Test butonu sonra launch butonuna tıklamanız olacaktır, 2 mbit < ler ise gene 3 denyodan fazlasına çalışmasın 50 - 60 thread yeterli olacaktır fazlası sizin netinizi bozmaktan başka fayda sağlamayacaktır, beyaz sayfayla karşılaşmaman dileklerimle (:
-
teşekkürler ayrıntılı bilgi için :)
yanlız bu beyaz sayfa olayı sadece o sitede geçerli oluyor,
-
sağol deca çok net bi açıklama olmuş
Toplam Hit: 1005 Toplam Mesaj: 5
