folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Depolama Ünitesi Kullanan Varmı



Depolama Ünitesi Kullanan Varmı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    HDD ye video ve dosya depolamak istiyorum. video çok yer kaplıyor ve 4 TB ve üzeri disk lazım oluyor. bunun için arkadaş depolama ürünü önerdi. bundan alın dedi. siz ne dersiniz.

     

    QNAP TS-431+ Plus All in One Turbo NAS  ürünü tavsiye ettiler.

     

    kullanan varmı böyle bişi. hangisi iyi olur. sanırım bunlar sunucu olarakda kullanılabiliyomuş. hosting mantığıyla.

     

    bilgi verebilirmisiniz.


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
Toplam Hit: 541 Toplam Mesaj: 1
depolama ünitesi