Dergi Cikartmak
-
Sa bu ara seytan dergi cikartma fikri soktu aklima ikna olmassam bikere daha batacam sizce genel enrteresan konularin oldugu aylik bir dergi satilir mi, dergiden kazanc elde etmek mumkunmu, online bir e dergi gelir kazandirir mi?
-
yok mu iki kelam edecek
-
Girme bu işe
-
kısa ve öz: kazandırmaz.
-
SeyhSamil bunu yazdı
yok mu iki kelam edecek
kardeşim risksiz hiçbir şey yapamazsın, sana burdan kimse gerçekçi yorum yapamaz çünkü seni çok tanımıyourz. yani senin kişisel yeteneklerin düşünme tarzın vs dergi böyle bir şey için uygun mu değil mi anlayamayız.
Tr de okuma oranı zaten aşırı düşük, millet eve gazete alıyor onu da para veriyos diye okuyor. burda milletin girme böyle bir olaya demesinin sebebi budur. yani senin bu işden para kazanma ihtimalin baya düşün ve bu oranı arttırcak tek etken de sensin.
konuyla çok alakam yok yprum yaptım, iki kelam ettim
-
yaşadığım yerin yerel magazin dergisini çıkartan kişi çok samimi olduğum birisi.. yaşadığım yer tatil yeri ve genci yaşlısı magazini çok sever, dergisi 3000 adet basılır her hafta.. 2000 tanesi satılır 1000 tanesi bedava dağıtılır.. o sattığı 2000 adetin 1000 tanesi anca parasını peşin öder..
Kuşe kağıda çok kaliteli baskısı var. Sattığı dergilerden baskı maliyeti anca çıkıyor bazı aylar çıkmıyor. Kazancı reklam sayesinde..
Çok okunduğu için reklamı rahat alıyor. Kendisi potansiyeli yüksek birisi.. Çevresi çok geniş ve godamanları tanıyor.. Rahatlıkla reklam alıyor.
Şayet sen kendine güveniyorsan. Reklamlardan para kazanırım diyorsan gir işe.. ama dergi satışından kazanç bekliyorsan hiç girme.. -
tataryigit bunu yazdı
yaşadığım yerin yerel magazin dergisini çıkartan kişi çok samimi olduğum birisi.. yaşadığım yer tatil yeri ve genci yaşlısı magazini çok sever, dergisi 3000 adet basılır her hafta.. 2000 tanesi satılır 1000 tanesi bedava dağıtılır.. o sattığı 2000 adetin 1000 tanesi anca parasını peşin öder..
Kuşe kağıda çok kaliteli baskısı var. Sattığı dergilerden baskı maliyeti anca çıkıyor bazı aylar çıkmıyor. Kazancı reklam sayesinde..
Çok okunduğu için reklamı rahat alıyor. Kendisi potansiyeli yüksek birisi.. Çevresi çok geniş ve godamanları tanıyor.. Rahatlıkla reklam alıyor.
Şayet sen kendine güveniyorsan. Reklamlardan para kazanırım diyorsan gir işe.. ama dergi satışından kazanç bekliyorsan hiç girme..olay reklamda kitleniyorsa zor kimse yeni çıkan bir dergiye reklam vermek istemez zaten dağıtım en büyük sorun saolun yorumlar için
-
tamamen reklama bagli bir sey...
aylik dergileri al incele boxer, gq gibi ve giderlerine bak sonra sayfalarini karistir dergi 100 sayfa ise bunun en az 40 sayfasi reklamdir. sende bu sekilde benim reklamim bol olur diyorsan bu ise gir tabi ki kadronda cok onemli o dergiyi millete aldirmak icin adam gibi icerige sahip olmali abidik gubidik icerikle milletin karsisina cikarsan seni kimse siklemez. fazla reklam toparlayabilmen icin iceriginin saglam olmasi lazim sen sirketlere ben ayda 10000 adet basilirim bunun minimum 7500 u satilir dersen ve bunu dergiyi dagitan firmanin (yay-sat) faturalariyla kanitlarsan o zaman sirketler sana reklam verirler. biraz zahmetli yorucu ama en keyifli islerden birisidir.
