folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Detanatör Vs.Yapımı Hakkında



Detanatör Vs.Yapımı Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Bunca zaman bomba tarifi verdik,yazdık,çizdik ama patlayıcıları uzaktan ateşleyecek sistemler ile ilgili pek konuşmadık,detanatör olsun,uzaktan kumanda ya da saniyeli fitil gibi konularda bilgisi olan varmı?

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    haroldshipman
    haroldshipman's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2003
    Erkek
    evet ya hakkaten detonator olayına da değinelim artık........

    iNSANOĞLU O KADAR ACI ÇEKER Kİ TÜM HAYVANLAR ARASINDA YALNIZ O GÜLMEYİ İCAT ETMEK ZORUNDA KALMIŞTIR...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    haroldshipman
    haroldshipman's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2003
    Erkek
    ben hala daha önce napalmla ilgili biyerde açıklamış oldugum formulun arkasındayım beyler...ama daha güzeli mutlaka vardır..hiç aklınıza gelmior mu...çünkü benim dediğim teknikte çok büyük bir hassaslık var...ve bu da pek iyi değil...illa ki sıvı bişiler gerektirio...

    iNSANOĞLU O KADAR ACI ÇEKER Kİ TÜM HAYVANLAR ARASINDA YALNIZ O GÜLMEYİ İCAT ETMEK ZORUNDA KALMIŞTIR...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    5ytl ye Casio saatler warya onların alarm düzeneğinden hatta direk ondan saatli bomba yapılabilir tabi denemedim ama sadece mantık.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yigiter
    yigiter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2003
    Erkek


    Basit bir Picle yapılmış Sayıcı..Bunun gibi TV filmlerindekiler gibi detaylı olarak prgmlayabilirsiniz bunu..Mesela kırmızı kabloyu keserler ya hep onun bağlantısı koptuğu an çıkışa voltaj uygulaki bomba patlasın gibilerinden :))


    Elektronik devre olarak yapıp mantıklı programlarsanız o bomba kesin patlar :)) Çok zor değil yani..Sadece Pic Prgmlama hakkında biraz araştırma yeterli..


    Googledan beni arayıpta buraya kadar gelen insanoğlu sözüm sana; her hakkı saklıdır :P
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    haroldshipman
    haroldshipman's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2003
    Erkek
    hmmms..güsel gibi görünüo..dur bi araştırmasını yapalım bakiiim...

    iNSANOĞLU O KADAR ACI ÇEKER Kİ TÜM HAYVANLAR ARASINDA YALNIZ O GÜLMEYİ İCAT ETMEK ZORUNDA KALMIŞTIR...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Teşekkürler,elinde daha fazla bilgi olan yazarsa sevinirim.

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Dikkat edin de elimizde patlamasın ne bilim salan biri saati yanlış kurar murar

    ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    İİ de bu bombaları nerede kullanacaksın?.Ustası olsan ne olıcak ? Atom bombası yapsan ne olur.?


     


    İmzalamazsam ne olcak?
Toplam Hit: 2566 Toplam Mesaj: 9