Dev-C++‘Da Exe Dosyası İşlem Bitince Kendiliğinden Kapanıyor?
-
örneğin;
#include int main (void) { float first_number,second_number,avarage; printf("Enter the first number:"); scanf("%f",&first_number); printf("\nEnter the second number:"); scanf("%f",&second_number); avarage=(first_number+second_number)/2; printf("The avarage of %f and %f is %f\n",first_number,second_number,avarage); return 0; }gibi bir kod yazdım.(kısaca,iki sayının ortalamasını alan)f9 yaptıgımda dos ekranı açılıyor.birinci sayııyı giriyorum,2. sayıyı giriyorum,sonucu ekrana basıyor ama bir saniye sonra dostan kendi çıkıyor sonuç tam görünmüyor..bunun kendiliğinden çıkmasını nasıl ayarlayabiliriz? -
#include <stdio.h> #include <cstdlib> int main() { float first_number,second_number,avarage; printf("Enter the first number:");scanf("%f",&first_number); printf("\nEnter the second number:"); scanf("%f",&second_number);avarage=(first_number+second_number)/2; printf("The avarage of %f and %f is %f\n",first_number,second_number,avarage); system("pause"); return 0; } -
return 0; satırının üstüne getchar(); koy. herhangi birşey yazıp enter a basana kadar kapanmaz program yada
#include<windows.h> diye ekleyip
system("PAUSE"); dersen devam etmek için bir tuşa basın.. diye bir yazı çıkar tuşa basana kadar kapanmaz program
-
getch()
-
OnLyGoDCaNStoPMe bunu yazdı:
-----------------------------return 0; satırının üstüne getchar(); koy. herhangi birşey yazıp enter a basana kadar kapanmaz program yada
#includediye ekleyip
system("PAUSE"); dersen devam etmek için bir tuşa basın.. diye bir yazı çıkar tuşa basana kadar kapanmaz program
-----------------------------hocam getchar koyunca yine çıkıyor,windows.h yapınca oldu ama...
Toplam Hit: 3410 Toplam Mesaj: 5
