Devre İsteği
-
merhabalar
çok basit bi devreye ihtiyacım var tek yapıcağı şey şu olucak üzerine koyucağım bir düğmeye kaç kez basıldığını sayıcak.ve ben istediğim zaman bu sayıyı görebilicem.
vede bu devreye düğmeye basıldığında yerleştiriceğim bir kamerayla fotoğraf çekme olayını eklersem olay çokmu uzar dallanır?yoksa basit bişeymi ?
-
Kaç hane olmasını istiyorsun ?
0-99
0-999
0-9999
?
-
kamera olayı basit :D tuş sayma olayı basit...kaç digit istiyorsun lcd mi displaymi olsun :D
-
4 hane yeterli olur muhtemelen.kameralı olan tahminen ne kadar tutar ?
-
kamerayı tam olarak nasıl kullanmak istiyorsun kardeşim...amaç ne olacak...? vs vs vs geniş bir bilgi ver yardımcı olalım...çalışır vaziyette hazır devre istersen nakit konuşur tabi :P
Toplam Hit: 828 Toplam Mesaj: 5
