DGS Sınavı- Aramızda Girecek Olan Var Mı?
-
Arkadaşlar aramızda hiç bu sene DGS sınavına girecek olan var mı?
-
bu sene zor gorunuyo da gelecek seneye kesın gırecem
-
var gircezde bi bok yapabilicezmi bilmiom mat tan korkum yok a.q sözlcii degiliz bakıcam ama bide benişm giricegim bölümler çok pis baba ya mekatronik mezunuyum işim zor ama şansımı denicemm harıl harıl mat tayım..
-
Ben de su ürünlerinden mezunum,benim de epey bir mat.yapmam lazım bir yerleri grebilmek için,zaten okul da her yerde yok ama mat.mantık sorulara bakınca gülesim geliyor,yok tarlaydı,bağdı bahçeydi,pirinçti maruldu,yok onun boyu bunun saçıydı,hala şuna şu kadar ceviz versek bunun kaç cevizi kalır tantanasına aynen devam..
Toplam Hit: 823 Toplam Mesaj: 4
