Dgs Ye Gircek Olanlar... ?
-
beyler belki bazılarınız adını bile duymadınız oks öss derken arada kimse dgs yi bilmiyo :)
yarın yani 15 temmuz pazar günü saat 9.30 da dgs (diker geçiş sınavı) yapılacaktır.
girecek olanlara şimdiden başarılar. allah gönüllerine göre versin.
-
amin kardesım allah razı olsun bende yarın gırecem sınava cok tırsıyom calıstım ama bakalım ılkkez gırecem ondan az korku var ankarada gırecek olan varmı sınava ??
-
dikey değilmi hoca o yanlısın olmasın :) diker nerden cıktı amk :)
-
TorNaVida bunu yazdı:
-----------------------------dikey değilmi hoca o yanlısın olmasın :) diker nerden cıktı amk :)
-----------------------------edit yok aq :)
-
olm istanbulda bir ton yerde miting var ona göre evden erken cıkın.
-
inşallah kazanırsınız ne diyelim :) 3 seneye kadar % 20 ihtimal bende gircem sanırım :D
-
az çalışsanızda lise bilgilerinizle iyi puan alabilirsiniz..
çoğu kişi kolay demiştir.. bu sene girmeycem
-
insaallah kardesım hepsını ozel yazdım gıremessem boku yedım ınsallah kazanırım
-
manglerman bunu yazdı:
-----------------------------beyler belki bazılarınız adını bile duymadınız oks öss derken arada kimse dgs yi bilmiyo :)
yarın yani 15 temmuz pazar günü saat 9.30 da dgs (diker geçiş sınavı) yapılacaktır.
girecek olanlara şimdiden başarılar. allah gönüllerine göre versin.
-----------------------------Eywallah hocam tşkrler ; )
