DH Üyeliği Olan?
-
Merhaba, DH üyeliğim yok ve kaydolmayı denediğimde güvenlik kodu hata veriyor malesef( asp dosyası bozulmuş gözüküyor ve hiçbir karakter gözükmüyor )
http://www.donanimhaber.com/tm.asp?m=29575127&mpage=592
Şu konuya şunu yazabilir misiniz ->
Merhaba arkadaşlar, HyperX-11 sürümünü kullanıyorum ancak telefonu en kısa sürede garantiye göndermem gerekiyor. Hareket sensörü ve bi kaç farklı birimde sorun yaşamaktayım.
Sanıyorum ki şuanki FW'ı değiştirmeden gönderirsem sorun yaşayabilirim.
Orijinal Türkiye satışındaki FW'ı nereden bulabilir ve nasıl kurabilirim, tahminimce ufak tefek de ols HX kurulumundan farklı olur.
Garantiye göndermekle ilgili tecrübesi olan var mı?
Cevaplarınızı en kısa sürede bekliyorum, tşkler.
-
yazdım hocam.
-
çok tşkler cvp gelmiş bile
-
bari cevap verene bir tşk edin adam ne güzel cevap yazmış..
