DH Üyeliği Olan?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Merhaba, DH üyeliğim yok ve kaydolmayı denediğimde güvenlik kodu hata veriyor malesef( asp dosyası bozulmuş gözüküyor ve hiçbir karakter gözükmüyor )

     

    http://www.donanimhaber.com/tm.asp?m=29575127&mpage=592

    Şu konuya şunu yazabilir misiniz ->

    Merhaba arkadaşlar, HyperX-11 sürümünü kullanıyorum ancak telefonu en kısa sürede garantiye göndermem gerekiyor. Hareket sensörü ve bi kaç farklı birimde sorun yaşamaktayım. 

    Sanıyorum ki şuanki FW'ı değiştirmeden gönderirsem sorun yaşayabilirim.

    Orijinal Türkiye satışındaki FW'ı nereden bulabilir ve nasıl kurabilirim, tahminimce ufak tefek de ols HX kurulumundan farklı olur.

    Garantiye göndermekle ilgili tecrübesi olan var mı?

    Cevaplarınızı en kısa sürede bekliyorum, tşkler.

     


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wrongly
    wrongly's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    yazdım hocam.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    çok tşkler cvp gelmiş bile


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    bari cevap verene bir tşk edin adam ne güzel cevap yazmış..


    🥒
Toplam Hit: 1096 Toplam Mesaj: 4