

DHCP İstemcisi Servisini Çalıştırma ?
-
dhcp istemcisini türlü çalıştıramıyom :|
internet bağlantımda ip adresini ağ geçidi dns sunucusu vs yi kendim belirlediğim için dhcp yi kapamışsım sanırım
şimdi tekrar açamıyom bağımlılık hizmeti veya grububaşlıyamadı diyo
nasıl açıcaz bu mereti?
-
tamam çözdüm. sistem driverlarından tcpbt.sys devredışı imiş. onu açtım dhcp çalıştı
-
google da çözüm ararken kendi konumu görünce bi an duygulandım :)
ulen gene bozduk dhcp yi =))
Allahtan bencillik yapıp da çözümü yazmamazlık etmemişim. etmemişim de, lan yanlış yazmışım netbt.sys olcak o :F
çözüm burda bu sürücülerin acık olması lazım
afd.sys
tcpip.sys
netbt.syshttp://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-performance/dhcp-client-error-1068-dependency-service-or-group/ee620803-5626-443f-a0f7-d37d45821ced