folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Diablo III Guest Pass



Diablo III Guest Pass

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Arkadaşlar selam

    Diablo III için Elinde fazladan Guest Pass olan varmı acaba ?

    Arkadaşım bu oyunu önerdi denemek amaçlı oyunu incelemek istiyorum Guest Pass ile 13 Level'a kadar gelinebiliyormuş sonrasında oyunu satın almam gerekecek elinde olan varsa gönderebilirmi acaba ?

    Oynayanlarınız varsa kısaca özet geçermisiniz oynamaya değermi sizce ?


    KNOWLEDGE IS POWER!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Onun yerine torchlight 2 oyna derim. Fiyatı 20$ civarı. Steam üzerinden satılıyor ve indirimede girecektir.

     


    Anarsistherif...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek
    Huerfanos bunu yazdı

    Onun yerine torchlight 2 oyna derim. Fiyatı 20$ civarı. Steam üzerinden satılıyor ve indirimede girecektir.

     

    önerin için saol hocam


    KNOWLEDGE IS POWER!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek

    ben diablo 3'ü guest pass ile oynadım ve hiç beğenmedim. 4 tane klas ne lan bu biz böyle mi gördük zamanında.

    antin kuntin bir witch doctor, orta malı gibi demon hunter, skkodan monk....

    ilk turun sonunda yine leoric'i öldürüyorsun. Sanki diğer oyunlarda bu adamı daha önce öldürmemiş gibi...

    Scriptlere değinmeyeceğim, zira aynı warcraft gibi hala eski tarz oyun içi cutscene'ler var.

    Şirkette 4 kişi aynı anda alıp oynamıştı 1 ay sonra küfür ede ede kenara fırlattılar.

    oyunun illa online oynanabilmesi de ayrı iğrençlik. Eskiden parayı kitler kumardan iyi nesne felan düşürürdük

    şimdi hile felan da yok çünkü offline single player yok. Eski oyunu oynayanlar bilirler bazı itemler o kadar nadiren düşerdi ki

    gına gelirdi. Hile ile onu aşar bir oyuna yıllarımızı vermezdik. Bu oyun insanın hayatından çalmak için tasarlanmış

    hem de gerçek para işin içine girince mide bulandırıyor.

     

     


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek
    Noyan bunu yazdı

    ben diablo 3'ü guest pass ile oynadım ve hiç beğenmedim. 4 tane klas ne lan bu biz böyle mi gördük zamanında.

    antin kuntin bir witch doctor, orta malı gibi demon hunter, skkodan monk....

    ilk turun sonunda yine leoric'i öldürüyorsun. Sanki diğer oyunlarda bu adamı daha önce öldürmemiş gibi...

    Scriptlere değinmeyeceğim, zira aynı warcraft gibi hala eski tarz oyun içi cutscene'ler var.

    Şirkette 4 kişi aynı anda alıp oynamıştı 1 ay sonra küfür ede ede kenara fırlattılar.

    oyunun illa online oynanabilmesi de ayrı iğrençlik. Eskiden parayı kitler kumardan iyi nesne felan düşürürdük

    şimdi hile felan da yok çünkü offline single player yok. Eski oyunu oynayanlar bilirler bazı itemler o kadar nadiren düşerdi ki

    gına gelirdi. Hile ile onu aşar bir oyuna yıllarımızı vermezdik. Bu oyun insanın hayatından çalmak için tasarlanmış

    hem de gerçek para işin içine girince mide bulandırıyor.

     

     

    Hocam saol yorumunu aldığım iyi oldu


    KNOWLEDGE IS POWER!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam guest pass ile oynayıp karar vereceksen hiç oynama, guest pass dediğin oyunun %1 i falan :)

    Unutturma pm falan at cuma günü istanbula gidince atayım benim passlardan 2 tane falan kalmış olması lazım.

    Edit:Bu arada oyun gerçekten sarıyor ama ilerde hele infernoda eğer item yapamazsan ölmekten baya bir sıkılıyorsun.Bide hellden sonra öyle tek başına oynayayım deme sıkılırsın aynı şeyleri yapmaktan, birkaç arkadaşınla oynarsan zevkli oluyor.

    Eğer bu tür oyunlara çok aşina değilsen barbarian ile başla daha rahat kasılırsın.Auction house u da çok iyi takip etmek lazım ölü fiyata sağlam itemler düşebiliyor bazen gece yarısı falan :D

    torpedo_XL tarafından 18/Eki/12 03:17 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Hocam öncelikle oyundan Diablo II'nin verdiği tadı arıyorsan hiç bekleme, yok dersen oyun gayet güzeldir son gelen patch(1.05) ile iyice toparlanmıştır.Oyunu denemek istiyorsan 2 seçeneğin var ya guest pass alacaksın ya da battle.net hesabı açacaksın ki zaten açmak zorundasın o yüzden denemek için aç bir hesap oyunu indir(8-9gb sanırım).


    طדṮ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    yani ben senede 1-2 kere diablo 3'de hell'e kadar gelip diablo keserim diablo 3ün çıkmasını bu sebeple bekledim.

    inferno akt3 farmlıyorum. ama şu aralar fazla giremiyorum.

     

    yeni pakette pvp olayı gelicekmiş, işte o zaman güzel olur oyun.

    kişiden kişiye değişir ben hack'n slash oyunlarını severim ben hoşuma gitti


    "
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Oynar beğenirsen ulaş bana, satayım.


    while (1<2)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    indirdim denedim arkadaşlar hoşuma gitmedi desem yeri var


    KNOWLEDGE IS POWER!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    OCEANUS bunu yazdı

    indirdim denedim arkadaşlar hoşuma gitmedi desem yeri var

    Olabilir herkesin beklentisi farklı sonuçta bi de torchlight 2 yi dene olmadı Guildwars 2 var


    طדṮ
Toplam Hit: 1113 Toplam Mesaj: 11