Diablo III Guest Pass
-
Arkadaşlar selam
Diablo III için Elinde fazladan Guest Pass olan varmı acaba ?
Arkadaşım bu oyunu önerdi denemek amaçlı oyunu incelemek istiyorum Guest Pass ile 13 Level'a kadar gelinebiliyormuş sonrasında oyunu satın almam gerekecek elinde olan varsa gönderebilirmi acaba ?
Oynayanlarınız varsa kısaca özet geçermisiniz oynamaya değermi sizce ?
-
Onun yerine torchlight 2 oyna derim. Fiyatı 20$ civarı. Steam üzerinden satılıyor ve indirimede girecektir.
-
Huerfanos bunu yazdı
Onun yerine torchlight 2 oyna derim. Fiyatı 20$ civarı. Steam üzerinden satılıyor ve indirimede girecektir.
önerin için saol hocam
-
ben diablo 3'ü guest pass ile oynadım ve hiç beğenmedim. 4 tane klas ne lan bu biz böyle mi gördük zamanında.
antin kuntin bir witch doctor, orta malı gibi demon hunter, skkodan monk....
ilk turun sonunda yine leoric'i öldürüyorsun. Sanki diğer oyunlarda bu adamı daha önce öldürmemiş gibi...
Scriptlere değinmeyeceğim, zira aynı warcraft gibi hala eski tarz oyun içi cutscene'ler var.
Şirkette 4 kişi aynı anda alıp oynamıştı 1 ay sonra küfür ede ede kenara fırlattılar.
oyunun illa online oynanabilmesi de ayrı iğrençlik. Eskiden parayı kitler kumardan iyi nesne felan düşürürdük
şimdi hile felan da yok çünkü offline single player yok. Eski oyunu oynayanlar bilirler bazı itemler o kadar nadiren düşerdi ki
gına gelirdi. Hile ile onu aşar bir oyuna yıllarımızı vermezdik. Bu oyun insanın hayatından çalmak için tasarlanmış
hem de gerçek para işin içine girince mide bulandırıyor.
-
Noyan bunu yazdı
ben diablo 3'ü guest pass ile oynadım ve hiç beğenmedim. 4 tane klas ne lan bu biz böyle mi gördük zamanında.
antin kuntin bir witch doctor, orta malı gibi demon hunter, skkodan monk....
ilk turun sonunda yine leoric'i öldürüyorsun. Sanki diğer oyunlarda bu adamı daha önce öldürmemiş gibi...
Scriptlere değinmeyeceğim, zira aynı warcraft gibi hala eski tarz oyun içi cutscene'ler var.
Şirkette 4 kişi aynı anda alıp oynamıştı 1 ay sonra küfür ede ede kenara fırlattılar.
oyunun illa online oynanabilmesi de ayrı iğrençlik. Eskiden parayı kitler kumardan iyi nesne felan düşürürdük
şimdi hile felan da yok çünkü offline single player yok. Eski oyunu oynayanlar bilirler bazı itemler o kadar nadiren düşerdi ki
gına gelirdi. Hile ile onu aşar bir oyuna yıllarımızı vermezdik. Bu oyun insanın hayatından çalmak için tasarlanmış
hem de gerçek para işin içine girince mide bulandırıyor.
Hocam saol yorumunu aldığım iyi oldu
-
Hocam guest pass ile oynayıp karar vereceksen hiç oynama, guest pass dediğin oyunun %1 i falan :)
Unutturma pm falan at cuma günü istanbula gidince atayım benim passlardan 2 tane falan kalmış olması lazım.
Edit:Bu arada oyun gerçekten sarıyor ama ilerde hele infernoda eğer item yapamazsan ölmekten baya bir sıkılıyorsun.Bide hellden sonra öyle tek başına oynayayım deme sıkılırsın aynı şeyleri yapmaktan, birkaç arkadaşınla oynarsan zevkli oluyor.
Eğer bu tür oyunlara çok aşina değilsen barbarian ile başla daha rahat kasılırsın.Auction house u da çok iyi takip etmek lazım ölü fiyata sağlam itemler düşebiliyor bazen gece yarısı falan :D
torpedo_XL tarafından 18/Eki/12 03:17 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam öncelikle oyundan Diablo II'nin verdiği tadı arıyorsan hiç bekleme, yok dersen oyun gayet güzeldir son gelen patch(1.05) ile iyice toparlanmıştır.Oyunu denemek istiyorsan 2 seçeneğin var ya guest pass alacaksın ya da battle.net hesabı açacaksın ki zaten açmak zorundasın o yüzden denemek için aç bir hesap oyunu indir(8-9gb sanırım).
-
yani ben senede 1-2 kere diablo 3'de hell'e kadar gelip diablo keserim diablo 3ün çıkmasını bu sebeple bekledim.
inferno akt3 farmlıyorum. ama şu aralar fazla giremiyorum.
yeni pakette pvp olayı gelicekmiş, işte o zaman güzel olur oyun.
kişiden kişiye değişir ben hack'n slash oyunlarını severim ben hoşuma gitti
-
Oynar beğenirsen ulaş bana, satayım.
-
indirdim denedim arkadaşlar hoşuma gitmedi desem yeri var
-
OCEANUS bunu yazdı
indirdim denedim arkadaşlar hoşuma gitmedi desem yeri var
Olabilir herkesin beklentisi farklı sonuçta bi de torchlight 2 yi dene olmadı Guildwars 2 var
