Diabolo 3 Server Sorunun
-
Sevgili müridler bugün ne kadar uğraşsamda diabloyu oynayamadım aranızda girebilen var mı? Her denememde serverların yoğun olduğunu yazan bir yazı karşıma çıktı
-
ulen sen 10 yıl bekle bide git üstüne bi sürü para ver bi ton sorun olsun..yazık gercekten..
-
Ekerci bunu yazdı:
-----------------------------ulen sen 10 yıl bekle bide git üstüne bi sürü para ver bi ton sorun olsun..yazık gercekten..
-----------------------------harbiden ya daha single playerda bile hiç birisini bitiremedim wizardla act 2 de yim daha
-
Haydarberk bunu yazdı:
-----------------------------Ekerci bunu yazdı:
-----------------------------ulen sen 10 yıl bekle bide git üstüne bi sürü para ver bi ton sorun olsun..yazık gercekten..
-----------------------------harbiden ya daha single playerda bile hiç birisini bitiremedim wizardla act 2 de yim daha
-----------------------------walla bende oynamak istiorumda crack belkliorm :D cd alınacak gibi diil..
-
Ekerci bunu yazdı:
-----------------------------Haydarberk bunu yazdı:
-----------------------------Ekerci bunu yazdı:
-----------------------------ulen sen 10 yıl bekle bide git üstüne bi sürü para ver bi ton sorun olsun..yazık gercekten..
-----------------------------harbiden ya daha single playerda bile hiç birisini bitiremedim wizardla act 2 de yim daha
-----------------------------walla bende oynamak istiorumda crack belkliorm :D cd alınacak gibi diil..
-----------------------------
Diger konuda da belirttim hocam, daha cok beklersiniz :) oyun online oynaniyor. Ne tur bi crack bekliyorsunuz. Orneklendirmek gerekirse Sistem premium lu uyelikler gibi calisiyor. Parayi veriyorsun accountunla oyuna giriyosun. Accountubda diablo3 mevcut degilse oynayamiyorsun. -
torrent linkleri var hocam collectors edition diye cracksiz falan diyodu indirdim de daha kuramadım crack mi lazım ? ,
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
Ekerci bunu yazdı:
-----------------------------Haydarberk bunu yazdı:
-----------------------------Ekerci bunu yazdı:
-----------------------------ulen sen 10 yıl bekle bide git üstüne bi sürü para ver bi ton sorun olsun..yazık gercekten..
-----------------------------harbiden ya daha single playerda bile hiç birisini bitiremedim wizardla act 2 de yim daha
-----------------------------walla bende oynamak istiorumda crack belkliorm :D cd alınacak gibi diil..
-----------------------------
Diger konuda da belirttim hocam, daha cok beklersiniz :) oyun online oynaniyor. Ne tur bi crack bekliyorsunuz. Orneklendirmek gerekirse Sistem premium lu uyelikler gibi calisiyor. Parayi veriyorsun accountunla oyuna giriyosun. Accountubda diablo3 mevcut degilse oynayamiyorsun.
-----------------------------Hocam assassins creed de online serverlardan doğrulama yapıyodu. Kırdılar bi şekilde.. Bu da kırılır (:
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
Ekerci bunu yazdı:
-----------------------------Haydarberk bunu yazdı:
-----------------------------Ekerci bunu yazdı:
-----------------------------ulen sen 10 yıl bekle bide git üstüne bi sürü para ver bi ton sorun olsun..yazık gercekten..
-----------------------------harbiden ya daha single playerda bile hiç birisini bitiremedim wizardla act 2 de yim daha
-----------------------------walla bende oynamak istiorumda crack belkliorm :D cd alınacak gibi diil..
-----------------------------
Diger konuda da belirttim hocam, daha cok beklersiniz :) oyun online oynaniyor. Ne tur bi crack bekliyorsunuz. Orneklendirmek gerekirse Sistem premium lu uyelikler gibi calisiyor. Parayi veriyorsun accountunla oyuna giriyosun. Accountubda diablo3 mevcut degilse oynayamiyorsun.
-----------------------------Hocam server emulatör olayı var.Hatta hali hazırda diablo3 beta için çalışan bir sürümü var bile.Zaten şuanda da aynı grup retail e emulatör hazırlamak için çalışıyorlar.Bence 1-2 aya kadar server emulatör çıkar ama zaten ben o zaman kadar çoktan oyunu alırım :D
Şuanlık guest passla idare ediyoruz.
-
elimde guest pass var eğer isteyen varsa verebilirim
-
lan aldım birami sigaramı inferno akt 2 farmlıcam 77 37 7009 ne kadar hta varsa saydırdı bekliyoruz yapcak bişiy yok
