Dialer Meselesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olcayatay
    olcayatay's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşlar bu dialer olayı adsl de de geçerlimidir yoksa sadece dial up ta mı geçerlidir merak ettim de ben bu tür şeylerle ilgili şimdiye kadar önlem almadım da cevaplarınızı bekliyorum

    Kargalar sürüyle, kartallar yanlız uçar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anaconda
    anaconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    Benim Fazla Bi Bilgim Yok Ama Pek Sanmıyorum Dialerlar Direk Olarak Gitmez Tabi network baglantısına Gore Dialer Yapmaları Lazım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    adsl bağlantıda numara çevrilmez bu nedenle başka bi numarayı arayamazsın yane dialerler adsl de çalışmaz

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olcayatay
    olcayatay's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    verdiğiniz bilgiler için hepinize teşekkür ederim arkadaşlar

    Kargalar sürüyle, kartallar yanlız uçar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Connection
    Connection's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    adsl ye sokmez

    "Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmbay
    ahmbay's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    adsl hattı uzerinden arama yapilamaz,
     fakat senin bilg.da eski dial up modemlerden varsa ve telefon kablosuda bu modeme takili ise ...


    http://www.ahmbay.com
Toplam Hit: 1891 Toplam Mesaj: 6