Diastema
-
Selamın aleyküm hocalar.
Öncelikle diastema nedir ? diyenler için kısa bir açıklama yapıyım Diastema dişler arasındaki boşlukların kapanması yöntemi.
Aramızda varmıdır devlette bunu yaptıran ? devlet yapıyor mu onuda bilmiyorum ama yapıyordur illaki.
Sosyal güvencem öğrenci olduğumdan hala babadan yararlanıyorum. Bağkur emeklisi.
Ne kadar bir fiyat çıkartırlar? Nerede yapılması önerilir ? Sakıncaları ? falan filan bilgisi olan yazarsa sevinirim.
Ayriyetten Dişlerimde yamukluk ve küçüklükten kalma kırıklar mevcut. Bu güne kadar hiç bakmadım dişlerime aklıma geldiğinde fırçaladım. Ama bundan sonra bir düzene sokmak istiyorum. Değerini yeni anladım. Çürüğüm çarığım yok çok şükür. Diş etimde morarmalar mevcut ve ne kadar fırçalasamda öndeki dişlerimin dibinde ki ince kararmaları bir türlü geçiremedim.
Sadede gelirsek Diş macunu,gargarası diş fırçası önerisinde. yada başka bir öneride bulunabilecek varmı?Not: Eğer ki konu yanlış yerdeyse silinmesi yerine taşınırsa sevinirim. Teşekkürler.
-
Aleykum Selam,
Usta buradan alma kulaktan dolma tavsiyeleri, git bi ozel dis doktoruna, ismiyle un yapmis ama muayenesi ucretsiz cinsten :) tedaviyle ilgili her ayrintiyi ogren, bahsettigin problemler icin dis fircasi ve macunu onersin, hatta numunelik bilem veriyorlar. Takil oyle. Sonra tedavi icin randevu verecekleri zaman da is durumum belli degil falan biseyler soyle, ben sizi ararim musait oldugum tarihleri belirtir randevuyu alirim de.
Ha tedavi ucretini de ogren, cok fazla bisey degilse takil ozelde rahat et. Yok karsilayamam dersen devletteki doktoru iyice arastir ona gore git dertli yapmasin seni.. noname tarafından 11/Ağu/12 12:44 tarihinde düzenlenmiştir -
gidiyorsun diş polikliniğine önce dişlere baktırıyorsun sonra sormaya başlıyorsun
burdan aldıgın tavsiyelerle korku vs başlar hiç yaptırmazsın sıkıntı olur
bknz: kanal tedavisi acısı
-
Sezpanhe bunu yazdı
Selamın aleyküm hocalar.
Öncelikle diastema nedir ? diyenler için kısa bir açıklama yapıyım Diastema dişler arasındaki boşlukların kapanması yöntemi.
Aramızda varmıdır devlette bunu yaptıran ? devlet yapıyor mu onuda bilmiyorum ama yapıyordur illaki.
Sosyal güvencem öğrenci olduğumdan hala babadan yararlanıyorum. Bağkur emeklisi.
Ne kadar bir fiyat çıkartırlar? Nerede yapılması önerilir ? Sakıncaları ? falan filan bilgisi olan yazarsa sevinirim.
Ayriyetten Dişlerimde yamukluk ve küçüklükten kalma kırıklar mevcut. Bu güne kadar hiç bakmadım dişlerime aklıma geldiğinde fırçaladım. Ama bundan sonra bir düzene sokmak istiyorum. Değerini yeni anladım. Çürüğüm çarığım yok çok şükür. Diş etimde morarmalar mevcut ve ne kadar fırçalasamda öndeki dişlerimin dibinde ki ince kararmaları bir türlü geçiremedim.
Sadede gelirsek Diş macunu,gargarası diş fırçası önerisinde. yada başka bir öneride bulunabilecek varmı?Not: Eğer ki konu yanlış yerdeyse silinmesi yerine taşınırsa sevinirim. Teşekkürler.
bence de poliklimiğe gitmelisin öncelikle.
Fakat o dişlerinin arasındaki sarılık sigarayı bırakmadığın sürece gitmez hoca:)
-
Valla sigara ve kahve çok içiyorum :| Bir türlü de bırakamıyorum. Bakalım o halde bayramdan sonra bir gidiyim doktora neymiş neyin nesiymiş öğrenelim. Yaptıran varsa en azından deneyimli biri çıkar bir iki kelâm eder diye düşünmüştüm.
Bu dişi taşlıyorlarmış beyazlatmak için falan filan çok para istiyorlar yaw zamanında sormuştum. Bakalım artık dert düştü başa kaçmak olmaz neyse parası verecez artık.
-
HeadBanger bunu yazdı
bknz: kanal tedavisi acısı
la kanal tedavisinin acısı yoktur , iğneyi vurduktsan sonra hiç bişi hissetmezsin
