Diferansiyel Sorusu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    kapalı fonksiyonun türevi olarak çözülmesi lazım sorunun. şu şekle getirmen lazım soruyu.

    türevini aldığın zamanda şu şekle geliyo olması gerekiyo.

    yaptığım çözümde " e üzeri y kare " kısmının türevini hatalı olarak almış olabilirim, tam emin değilim o konuda. bilgisi olan başka arkadaşlar hata varsa düzeltir.

    onu da şu şekilde düşündüm.

    yapmaya çalıştığım çözüm tamamen yanlış da olabilir emin değilim :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    hangi dilde konuşuyorsunuz yaw (:

    aman iyiki okumamışım :D


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    hacı ya ben difi yanlış öğrendim ya sen yanlış bilion

    dy/dx zaten türevi alınmış hali demek nie bi daha türevini alıosun

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    "yapmaya çalıştığım çözüm tamamen yanlış da olabilir emin değilim"

    demişim daha neyi sorguluyosun hocam.

    edit: ayrıca dediğin gibiyse soru nedir ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    biliyorum  konuyla alakası yok ama affınıza sıgınarak söylüyorum difrensiyelin  A.Q


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    yarın sınavım var cozen olmazsa aksama cozerım eskı notlarda olması lazım
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    1/y * dy/dx ESITTIR 2eustu ykare + 2x buraya kadar tamam da gerısı aklıma gelmiyo yarın bakarım
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    Asker bunu yazdı:
    -----------------------------
    yarın sınavım var cozen olmazsa aksama cozerım eskı notlarda olması lazım
    -----------------------------

    aynen yarın sınavım var ve ben hala pc başındayım.. neyse seneye alırız :)) rahatız hocam..  

     

    2sınav var da bunu mecburen bırakıcam.. 2si hayatta geçmez..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overbite
    overbite's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2011
    Erkek

    beyler bu soruya fazla kafa yormayın içinden biraz zor çıkarsınız, çünkü denklem:

    y'(x)=f(x,y(x)) şeklinde verilmiş ki buda non-autonomous denen türden denklemlerdir. aynı zamanda non-linear denklem (exponential fonksiyondan dolayı).

    bunların second order non-linear-non-autonomus olanları zaten explicit olarak çözülemiyor diye hatırlıyorum ama first order olan çözülüyorsa da ağlatır kanımca


    ulan bir susar mısın?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    overbite bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler bu soruya fazla kafa yormayın içinden biraz zor çıkarsınız, çünkü denklem:

    y'(x)=f(x,y(x)) şeklinde verilmiş ki buda non-autonomous denen türden denklemlerdir. aynı zamanda non-linear denklem (exponential fonksiyondan dolayı).

    bunların second order non-linear-non-autonomus olanları zaten explicit olarak çözülemiyor diye hatırlıyorum ama first order olan çözülüyorsa da ağlatır kanımca


    -----------------------------

    e çözülemicek bişise nie bizim sınavda çıkmış sorumuz bu :)

    ki hoca her soru için kolay demişti

Toplam Hit: 1715 Toplam Mesaj: 11