Diğer Ağ Problemi..
-
arkadaşlar bugun e kadar kullandıgım internete adam şifre koymuş iyi hoş yapmış neyse artık..
su an oddayım ama salona gectiğimde ''mükemmel'' çeken bir ağ var .. ve bu ağ adı :diğer ağ ve şifresiz..
ancak o ağa girmeye kalktığımda ağ adı (SSID) istiyor.. bu nedir ne değildir nasıl aşabilirim bunu yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı acaba? resimleri ekliyorum alt a..
http://img17.imageshack.us/img17/4414/adszxjt.jpg
http://img259.imageshack.us/img259/7669/gfhgfdr.jpg -
konuyla alakası yok ama bana masaüstü resmini gönderirmisin :D çok beğendim
-
http://img40.imageshack.us/img40/6643/newyorkcityatnighthdrf.jpg
beğenenler buradan alabilir.. mürid in adını hatırlamıyorum da yine tbt de bu resimin konusu olmustu :) -
uppp
-
Gizli ağ yapmış, Eğer Ağ adını bulabilirsen bağlanabilirsin.
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------Gizli ağ yapmış, Eğer Ağ adını bulabilirsen bağlanabilirsin.
-----------------------------
Nasıl bulunabilir peki.
(hort)
