folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Digiphone DG 66 Alacağım Kullananlardan Yorum...



Digiphone DG 66 Alacağım Kullananlardan Yorum...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caldii10
    caldii10's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    digiphone DG 66 alacağım kullananlardan yorum bekliyorum sakata gelmeyeyim.

    http://www.hepsiburada.com/digiphone-dg-66-cift-sim-kart-tv-2-gb-hafiza-karti-hediye-/productDetails.aspx?categoryid=16001&productid=telcepdigidg66

     ürün detayları yukarda  üstelik fiyatı da makull  ne dersiniz???


    Alacakaranlığı hiç sevmem, ya gündüz olmalı ya gece ; kurşun değidiğin ya derinden vurmalı ya namluda kalmalı ; Dost dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı...!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek
    sakın hocam aldım ertesi gün geri iade ettim,kamera 2 mgp dio ama berbat ötesi müzik dinlerken ses baya gelio ama  biriyle konuşurken kulaklıktan ses fısıltı gibi gelio bu durum beni deli etti,tafsiyem uzak dur...

    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek
    kamerayı çok kullanıyosan sakın alma derim igrenç bende de t8 i var. ama şıklığı itibariyle güzel

    sokayım onun tezine...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek
    iphone çakması olmuş,kişisel görüşüm ve tavsiyem çakma çin malı telefon ve ürünlerinden uzak dur.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caldii10
    caldii10's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    verdim siparişi artık. ark. kredi kartıyla cırt ettik. olsun yaa. napalım hayırlısı..  teşekkürler.

    Alacakaranlığı hiç sevmem, ya gündüz olmalı ya gece ; kurşun değidiğin ya derinden vurmalı ya namluda kalmalı ; Dost dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı...!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tacir
    tacir's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    philips D600 
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    iader edersin.

    İmzalamazsam ne olcak?
Toplam Hit: 3360 Toplam Mesaj: 7