Digiphone DG 66 Alacağım Kullananlardan Yorum...
-
digiphone DG 66 alacağım kullananlardan yorum bekliyorum sakata gelmeyeyim.
http://www.hepsiburada.com/digiphone-dg-66-cift-sim-kart-tv-2-gb-hafiza-karti-hediye-/productDetails.aspx?categoryid=16001&productid=telcepdigidg66
ürün detayları yukarda üstelik fiyatı da makull ne dersiniz???
-
sakın hocam aldım ertesi gün geri iade ettim,kamera 2 mgp dio ama berbat ötesi müzik dinlerken ses baya gelio ama biriyle konuşurken kulaklıktan ses fısıltı gibi gelio bu durum beni deli etti,tafsiyem uzak dur...
-
kamerayı çok kullanıyosan sakın alma derim igrenç bende de t8 i var. ama şıklığı itibariyle güzel
-
iphone çakması olmuş,kişisel görüşüm ve tavsiyem çakma çin malı telefon ve ürünlerinden uzak dur.
-
verdim siparişi artık. ark. kredi kartıyla cırt ettik. olsun yaa. napalım hayırlısı.. teşekkürler.
-
philips D600
-
iader edersin.
Toplam Hit: 3360 Toplam Mesaj: 7
