

Digitalocean Proxy Server Yavaşlama Sorunu
-
beyler dün digitalocean dan new york lokasyonlu bi ufaklık paket aldım.
squid proxy server kurdum, proxy kullanmaya başlayınca net yavaşlıyo aşırı, önceden böyle değildi digitalocean, sizde durum nasıl.
yada ben yanlış bişey yapmış olabilir miyim.
şuan proxy pasif, dns i de kaldırdım oto dns, ama facebook a bile girmeye zorlanıyorum , tbt de sayfalar arası geçiş de yavaşlıyo bazen.
proxy de ayrı bi yavaşlık söz konusu.
varmı bi öneri ? -
okyanusu geçip internete çıkıyorsun :) sence dogal degilmi :) amsterdam almani oneririm cok daha hızlı olacaktir.
-
Martech bunu yazdı
okyanusu geçip internete çıkıyorsun :) sence dogal degilmi :) amsterdam almani oneririm cok daha hızlı olacaktir.
bende onu diyecektim, onun dışında aynı yasaklar venezuellada da olduğu için amerika lokasyonlu sunucularla vpn dalgasına girişmiş olabilir onlarda, o yüzden sıkıntı olabilir.
-
bu paketi direkt amsterdam a çevirebiliyormuyum silmeden :)
-
We are sorry to hear that you are having networking issues at this time.
To help us debug your issue, please reply with the results of these two commands from your local computer using your Droplet's IP in place of the x.x.x.x:
Windows (via cmd.exe):ping x.x.x.x
tracert x.x.x.xMac/Unix (via terminal):
ping -c5 x.x.x.x
traceroute x.x.x.xIf you have the program "MTR" the output from it would be acceptable instead.
We look forward to your response.
Thanks,
DigitalOcean Supportne anlatmak istemiş bu abiler burda bana ?
edit: tamam çözdüm , gönderdim bakalım sonuçları.
MustyKTE tarafından 29/Mar/14 23:46 tarihinde düzenlenmiştir
ne diyecek alexis kardeşim. -
abi hiç uğraşma sanki çok bişeyin var vpsde.
sil yenisini amsterdam'dan aç.
gene kurarız proxy sıkıntı değil.
-
new york lokasyonlu proxy kullanırsan tabi yavaşlar usta. Avrupadan kur sunucunu.