Digitalocean Proxy Server Yavaşlama Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    beyler dün digitalocean dan new york lokasyonlu bi ufaklık paket aldım. 
    squid proxy server kurdum, proxy kullanmaya başlayınca net yavaşlıyo aşırı, önceden böyle değildi digitalocean, sizde durum nasıl. 
    yada ben yanlış bişey yapmış olabilir miyim. 
    şuan proxy pasif, dns i de kaldırdım oto dns, ama facebook a bile girmeye zorlanıyorum , tbt de sayfalar arası geçiş de yavaşlıyo bazen. 
    proxy de ayrı bi yavaşlık söz konusu. 
    varmı bi öneri ? 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    okyanusu geçip internete çıkıyorsun :) sence dogal degilmi :) amsterdam almani oneririm cok daha hızlı olacaktir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Martech bunu yazdı

    okyanusu geçip internete çıkıyorsun :) sence dogal degilmi :) amsterdam almani oneririm cok daha hızlı olacaktir.

    bende onu diyecektim, onun dışında aynı yasaklar venezuellada da olduğu için amerika lokasyonlu sunucularla vpn dalgasına girişmiş olabilir onlarda, o yüzden sıkıntı olabilir.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    bu paketi direkt amsterdam a çevirebiliyormuyum silmeden :) 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    We are sorry to hear that you are having networking issues at this time.

    To help us debug your issue, please reply with the results of these two commands from your local computer using your Droplet's IP in place of the x.x.x.x: 

    Windows (via cmd.exe):

    ping x.x.x.x 
    tracert x.x.x.x

    Mac/Unix (via terminal):

    ping -c5 x.x.x.x 
    traceroute x.x.x.x

    If you have the program "MTR" the output from it would be acceptable instead.

    We look forward to your response.

    Thanks, 
    DigitalOcean Support

    ne anlatmak istemiş bu abiler burda bana ? 

    edit: tamam çözdüm , gönderdim bakalım sonuçları. 
    ne diyecek alexis kardeşim. 

    MustyKTE tarafından 29/Mar/14 23:46 tarihinde düzenlenmiştir

    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    abi hiç uğraşma sanki çok bişeyin var vpsde.

    sil yenisini amsterdam'dan aç.

    gene kurarız proxy sıkıntı değil.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    new york lokasyonlu proxy kullanırsan tabi yavaşlar usta. Avrupadan kur sunucunu.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
Toplam Hit: 1022 Toplam Mesaj: 7