folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Digiturk Web Tv Rezaleti



Digiturk Web Tv Rezaleti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek
    arkadaşlar kullanan var mı bu mereti ? Giriş yapamıyorum bir türlü. e-mail adresimin kayıtlı olmadığını iddia ediyor sistem.kendi paramla rezillik çekiyorum.

    Koca hestiy aya bedenem ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Danışma hattını arasan buradaki herkesdan daha çok net bilgi alabilirsin bence.


    "bea"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek
    hocam adamlar yanıt bile vermiyor.sanal agent diye bir dalga çıkıp duruyor :I seneye almayı düşünen varsa bence sakat yani.

    Koca hestiy aya bedenem ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inception
    inception's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    hoca yanıt vermiyolar diye bişey yok adamlar kimsenin 3-5 kuruşunda değil ,
    ara yanıt verirler onlar .


    hayir demek için kalabaliga arkasini dönmüs,ilk silahi icindeki öfkesi olan,vadedilen sözlerden nefret etmis,ve bilmek istedigi seyi zaten bildigini farketmis,merakini seven,yarinin sadece onu ölüme yaklastiran bir gün olduguna inanan kisi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_SuNShiNe
    the_SuNShiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam biz kullanıyoruz gayet de memnunuz. Hatta geçen yıl tek maç almıştı arkadaşlar, fakat izleyememişlerdi sendeki sorunun bir benzeri olmuştu. Maç boyunca danışma hattından geri dönen olmadı bunlara. Ama haftaiçi aradılar, telafi etmek için bi kaç maç falan da verdiler; gayet iyi olmuştu :))

    Sen danışma hattından ulaşmayı dene, sonuç alırsın diye düşünüyorum.. Kolay gelsin


    Şu alacalı bulacalı yeryüzünde bir adam dolaşır, ne zengin, ne yoksul, ne mümin ne kafir, yaltaklanmaz hiçbir hakikate, saygısı yok hiçbir kanuna... Şu alacalı bulacalı yeryüzünde, bu yiğit ve hüzünlü adam kim ola?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek
    the_SuNShiNe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam biz kullanıyoruz gayet de memnunuz. Hatta geçen yıl tek maç almıştı arkadaşlar, fakat izleyememişlerdi sendeki sorunun bir benzeri olmuştu. Maç boyunca danışma hattından geri dönen olmadı bunlara. Ama haftaiçi aradılar, telafi etmek için bi kaç maç falan da verdiler; gayet iyi olmuştu :))

    Sen danışma hattından ulaşmayı dene, sonuç alırsın diye düşünüyorum.. Kolay gelsin


    -----------------------------
    hocam geri dönen falan yok,şu an paramla rezil oluyorum yani :) neyse hafta içi konuşalım bakalım.

    Koca hestiy aya bedenem ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Sen hakkını arabildiğine eminmisin? Açmıyorlar diye birşey olamaz cevap vermiyiyoruz diye birşeyde olamaz. Karşındaki karı cevap veremiyorsa başkasına yönlendirir. İlgilenmemeye yeltenirlerse para verdim hizmet satın aldım derhal düzeltin dersin biraz sesini yükseltirirsin yaparlar. Olay konuşmakta.


    "bea"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    sezonluk kaç para bu

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    ben sene başından beri kullanıyorum 1-2 maç hariç hiç sıkıntı yaşamadım

    tv ye de bağladım laptopu iyi bi şekilde izledim

    yanlız seneye bende almıycam

    cCcam server cCc


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    arkadaşlar,almayın kesinlikle.beşiktaş samsun maçında bile donma yapıyor,görüntü yok oluyor.bazen maçlar başladıktan 20 dakika sonra yayın veriliyor.17 lira buna vereceğine alternatif çözüm yolları düşünün.takımınızın 3 maçını kahvede izleyin,en azından zevk alırsınız.


    Koca hestiy aya bedenem ?
Toplam Hit: 1952 Toplam Mesaj: 10