Digiturk Web Tv Rezaleti
-
arkadaşlar kullanan var mı bu mereti ? Giriş yapamıyorum bir türlü. e-mail adresimin kayıtlı olmadığını iddia ediyor sistem.kendi paramla rezillik çekiyorum.
-
Danışma hattını arasan buradaki herkesdan daha çok net bilgi alabilirsin bence.
-
hocam adamlar yanıt bile vermiyor.sanal agent diye bir dalga çıkıp duruyor :I seneye almayı düşünen varsa bence sakat yani.
-
hoca yanıt vermiyolar diye bişey yok adamlar kimsenin 3-5 kuruşunda değil ,
ara yanıt verirler onlar . -
Hocam biz kullanıyoruz gayet de memnunuz. Hatta geçen yıl tek maç almıştı arkadaşlar, fakat izleyememişlerdi sendeki sorunun bir benzeri olmuştu. Maç boyunca danışma hattından geri dönen olmadı bunlara. Ama haftaiçi aradılar, telafi etmek için bi kaç maç falan da verdiler; gayet iyi olmuştu :))
Sen danışma hattından ulaşmayı dene, sonuç alırsın diye düşünüyorum.. Kolay gelsin
-
the_SuNShiNe bunu yazdı:
-----------------------------Hocam biz kullanıyoruz gayet de memnunuz. Hatta geçen yıl tek maç almıştı arkadaşlar, fakat izleyememişlerdi sendeki sorunun bir benzeri olmuştu. Maç boyunca danışma hattından geri dönen olmadı bunlara. Ama haftaiçi aradılar, telafi etmek için bi kaç maç falan da verdiler; gayet iyi olmuştu :))
Sen danışma hattından ulaşmayı dene, sonuç alırsın diye düşünüyorum.. Kolay gelsin
-----------------------------
hocam geri dönen falan yok,şu an paramla rezil oluyorum yani :) neyse hafta içi konuşalım bakalım. -
Sen hakkını arabildiğine eminmisin? Açmıyorlar diye birşey olamaz cevap vermiyiyoruz diye birşeyde olamaz. Karşındaki karı cevap veremiyorsa başkasına yönlendirir. İlgilenmemeye yeltenirlerse para verdim hizmet satın aldım derhal düzeltin dersin biraz sesini yükseltirirsin yaparlar. Olay konuşmakta.
-
sezonluk kaç para bu
-
ben sene başından beri kullanıyorum 1-2 maç hariç hiç sıkıntı yaşamadım
tv ye de bağladım laptopu iyi bi şekilde izledim
yanlız seneye bende almıycam
cCcam server cCc
-
arkadaşlar,almayın kesinlikle.beşiktaş samsun maçında bile donma yapıyor,görüntü yok oluyor.bazen maçlar başladıktan 20 dakika sonra yayın veriliyor.17 lira buna vereceğine alternatif çözüm yolları düşünün.takımınızın 3 maçını kahvede izleyin,en azından zevk alırsınız.
