Dijital Kamera Tavsiye(İstek)...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek

    ArkadaşlarYarın bir dijital kamera almayı düşüniyorum fıyat olarak 400 lirayı  geçemıyorum şimdilik...

    Teknosadan buldum bır kactane anlıyan arkadaşlar vardır umarım...

    Aşağdaki linklerden 36 tane buldum bu 3 den birini almak istiyorum fakat anlamıyorum...

    Şimdi  bunlarda mini dv yazıyo  şu mini dvleer Kaç lira kayıt süreleri nasıl?

    pc ye aktarabılıyormuyuz Cd veya Dvd ye yazdırabılırmıyoruz yardımcı olursanız sevınırım şimdiden tsk ediyorum sizlere :Pp

    1. si bu:   http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=110140473&CS_Category=_SBFAD_1000_1&CS_Catalog=_FOTOGRAF___VIDEO_KAMERA&T_Category=_DIJITAL_VIDEO_KAMERA1000

    2.si:  http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=110140491&CS_Category=_SBFAD_1000_1&CS_Catalog=_FOTOGRAF___VIDEO_KAMERA&T_Category=_DIJITAL_VIDEO_KAMERA1000

     

    3.si :  http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=110140413&CS_Category=_SBFAD_1000_1&CS_Catalog=_FOTOGRAF___VIDEO_KAMERA&T_Category=_DIJITAL_VIDEO_KAMERA1000

    Bu üçünden birini almak istiyorum yok bunlar 5 para etmez filan dıyorsanız varsa sizin tavsiyeleriniz onların

    linklerini atiniz ama dediğim gibi maximum 450 lirayı geçmıyecek...


    Yakında Güncelenecektır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    kamerada samsung ii değil hocam sakın o hataya düşme.

    hele lınktekı dx100 modelını test etmiş biri olarak iğrenç. fiyatıda yuksek bizde aynısı 299 ayrıca /12 ay peşin fiyatına taksıt. gidip teknosadan alma alıcaksanda.

    sony derım tabıkı yada canon ama lınktekı sonylerde mılattan önce gibi bişe hocam.

    mını dvdler bile devir atladı kaset biraz abes kaçar bnce.

    biraz daha biriktir sony mını dvd ye kayıt eden cihaz al bnce.

    özel bi modelım yok ama dedıgım gıbı samsungdan uzak dur.

    canon fs100 var favorım suan sd karta çekim yapıo zoomu muhtesem ayrıca mınık bişe cok tehlikeli makıne:=)

    şuan o kadar bütçem olsa biraz daha bekler daha güzel bişe alırdım.


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek

    Hacı  Bana mini dv olması filan önemlı diilde onların kayıt süreleri nasıl pc ye atabiliyormuyuz..

    Tabikide sd hafiza kartlı fılan olursa daha güzel olur ama bütçe kısıtlı işte :)

    1. linktekı  hoş güzükiyo ama anlamadıgım için bişiy söyleyemıyorum :)


    Yakında Güncelenecektır...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    LNAU bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı  Bana mini dv olması filan önemlı diilde onların kayıt süreleri nasıl pc ye atabiliyormuyuz..

    Tabikide sd hafiza kartlı fılan olursa daha güzel olur ama bütçe kısıtlı işte :)

    1. linktekı  hoş güzükiyo ama anlamadıgım için bişiy söyleyemıyorum :)


    -----------------------------

    yarım saat kaset suresı kutu iiçeriginde (sonynin) usb kablosu cıkmıyor ayrıyetten alırsn aktarım ıcın (ama guncel serılerde eklenmıs sanırım kablo) .

    pcye takıp aktarırsn ama bi mını dv kaseti aktarmak ııcn tum kayıtları ızlemen gerekıyor yada acık bırak pcyi öle kaydet hddne=)yanı bıraz ugrastırıcı bı ıs.

    bı mını dv kaset 5-6 gb  fln tutuo bılgısayarında maksımum. çözünürlükten dolayı.

    kasetlı modellerde kart destegı yoktur genelde. cd'lı modellerde var resım için. 

    dokunmatık ekran o cıhaz cekıme dıyıcek söz yok hocam düşünüosan için rahat olsn ama bnce kaset eski kaldi=)


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    optik zoomlarına bak

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    optik zoomlarına bak
    -----------------------------
    hocam bunu F.makinaları içinde diyorlar ama yanlış bir kanı bence.Sadece optik zoom kapasitesi f.makinesinin güzel çekim yapıp yapmayacağını belirleyemez.Bir çok özellik var. Kendi içinde işlemcisi cartu curtu var.İnternette alan kişilerin izlenimleri ve örnek fotolarına bakmadan karar verilmez.

    Aynı şekilde kameralarda.Konu sahibi arkadaşım sana tavsiyem HDD kayıt yapanlardan alki sonra kaset dvd derdin olmasın.Kaset e kayıt eden alırsan onu pc aktarman için tv kartı s-video girişi üzerinden görüntüyü yakalaman gerekir.DVD ye kayıt yapan bişey alsan zamanla gözü ne olur bilemicem.Her yerde dvd bulamazsın falan filan.Tekrar yazılanları var tabi onlar ne kadar performanslı.Kullanmadan bişey söylemiş olmuyayım.Sen Gittigidiyor a bak orda bulursun kelepir hdd ye kayıt yapan güzel bi alet.İlla sıfır olması gerekmiyor.Garantili cihazlar mevcut.Akıllı olmak lazım bu devirde :)


    İmzalamazsam ne olcak?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek

    http://urun.gittigidiyor.com/CANON-DVD-DC220-TURKCE-MENU-HEDIYELIK_W0QQidZZ17172674

    Peki  gittigidiyordan bunu buldum dvd ye kaydedıyor sanırım buna onay verirsenız hemen alırım sızden cevap beklıyor olacam arkadaşlar...


    Yakında Güncelenecektır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek
    sony dcr-hc53 var bende. kasetlidir. üzerindeki batarya ile  40-50 dk kayıt yapabilio. eğer bilgisayarında i-Link (ieee1394) girişin varsa yüksek kalitede veri aktarımı yapabilirsin. yoksa da usb ile görüntü aktarımı yapabilirsin

    All is well
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    LNAU bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://urun.gittigidiyor.com/CANON-DVD-DC220-TURKCE-MENU-HEDIYELIK_W0QQidZZ17172674

    Peki  gittigidiyordan bunu buldum dvd ye kaydedıyor sanırım buna onay verirsenız hemen alırım sızden cevap beklıyor olacam arkadaşlar...


    -----------------------------

    x1000 az gibi ama guzel makıne hocam alabılıosan al umarım sorunu yoktur garantısı yokmus?*


    ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek
    ßisses bunu yazdı:
    -----------------------------
    LNAU bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://urun.gittigidiyor.com/CANON-DVD-DC220-TURKCE-MENU-HEDIYELIK_W0QQidZZ17172674

    Peki  gittigidiyordan bunu buldum dvd ye kaydedıyor sanırım buna onay verirsenız hemen alırım sızden cevap beklıyor olacam arkadaşlar...


    -----------------------------

    x1000 az gibi ama guzel makıne hocam alabılıosan al umarım sorunu yoktur garantısı yokmus?*


    -----------------------------
    Yurt dişindan geldiği için yokmuş diyo ama araştirdim sifiri 700 800 lira  arasi  değişiyoo  ürün sağlam ve gayet güzelmiş dediğine göre  bir kaç mesaj gönderdım onları cevapladığı an alacam hemen...

    Yakında Güncelenecektır...
Toplam Hit: 1641 Toplam Mesaj: 10