Dijital Ortamlar (Özgün Şiir)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ömer Kerem
    MuTReFT
    MuTReFT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2002
    Erkek
    Bizi dijital ortamlarda vurdular,
    İthal malı oldu tüm umutlar,
    Klavye tuşlarından ekrana zıplar,
    40 GigaByte"lik ölümsüz aşklar...

    Yaşananları Ctrl+S ile kaydedip,
    Ctrl+Z ile geri yaşıyorum.
    Ben sevdamı download edip masaüstüne alıyorum.
    En çokta ekranı kapladığın o anı özlüyorum.
    İtalik yürüyüşlüm, Bold bakışlı sevgilim.
    Öyle bir halt yedim ki, sakın affetme beni.
    Simge durumuna küçült, saatlerce beklet beni,
    Tüm sistemlerimi çökert, Zip"le sıkıştır ve parçala beni,
    Alt+F4 ile kapat, Shift ile değiştir beni,
    Manzaralı mousepad"inde saatlerce gezdir beni,
    Yeni bir pencere açalım ve unutalım herşeyi.
    Geri Dönüşüm Kutusu"na gönderelim maziyi,
    Kısayol oluştur, fazla bekletme beni...

    En çokta Flash animasyonlu,o halini özlüyorum.
    PC görünüşlü, Macintosh duruşlu sevdiceğim,
    Kalpten kalbe Bağlantım bağlantısı yapılır.
    Kapanır kapılar, Ağa Oturum açılır.
    Sevdamız monitöre saniyelerle yazılır.
    Disconnect olursam beni yine arar mısın?
    Masaüstü"nde bulamazsan Belgelerim"e bakar mısın?
    Yokluğunda erişim paketi teselli olmasa da,
    Değişiklikleri kaydedip, yeniden bağlanır mısın?

    Bütün programlar bu aşka hata verse de,
    Kes, Kopyala, Yapıştır ile taşıyorum sevgini,
    56K"lik modemim benim, hadi hızlandır beni,
    Tüm virüslere meydan okur bu sevgi,
    Pentium 4"üm benim, hadi uçur beni,
    Enter"a ulaştır, Delete"den çek elini,
    En çokta formatladığım o halini özlüyorum.
    52x sürücülü, 1,7MHz "li sevdiceğim benim...

    Mecburi not: Cahilliğin verdiği CESARET ile ettiği lafın nereye gideceğini hesap edemeyen, düşünemeyen, fikir yoksunu mahlukatlara CEVAP vermiyorum. Adalet Ve Kalkınma Partisi - İstanbul Beyoğlu Teşkilatı 2024/1 dönem aktif üyesi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mayki
    Mayki's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2002
    Erkek
    ahuahuah çok güeL olmuş eline sağlık :))

    The turth is somewhere over there
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    No_MeRCy
    No_MeRCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    GuzeL oLmus :)))))

    "Parmağımla insanlara yıldızları gösteriyorum, onlar parmağıma bakıyorlar"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    harbiden iyi bi siir
    acayip guzel beee..
    ama dsl modem yazsaydin daha hizli olurdun :))

    Biz seninle farkinda olmadan ayri pencerelerden ayni yildizlara bakmaya devam edecegiz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    magnificent35
    magnificent35's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2003
    Erkek
    harbi güzel bi şiir biz dijital delikanlılrın da edebiyata yatkın olduğunu kanıtlıyor hani :))
    acaba bende p3'üme böyle bi şiir yazsam istediğğim gibi hızlanır mı???

    Madem Biliyorsun Neden Öğretmiyorsun? (Sümer Atasözü)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    way be sıkı döktürmüşün hoca

    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    Her 1 yıl dolduğunda aynı fikirleri tekrarlayacağım. Hoş bir çalışma...

    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
Toplam Hit: 2032 Toplam Mesaj: 7