

Dijital Ortamlar (Özgün Şiir)
-
Bizi dijital ortamlarda vurdular,
İthal malı oldu tüm umutlar,
Klavye tuşlarından ekrana zıplar,
40 GigaByte"lik ölümsüz aşklar...
Yaşananları Ctrl+S ile kaydedip,
Ctrl+Z ile geri yaşıyorum.
Ben sevdamı download edip masaüstüne alıyorum.
En çokta ekranı kapladığın o anı özlüyorum.
İtalik yürüyüşlüm, Bold bakışlı sevgilim.
Öyle bir halt yedim ki, sakın affetme beni.
Simge durumuna küçült, saatlerce beklet beni,
Tüm sistemlerimi çökert, Zip"le sıkıştır ve parçala beni,
Alt+F4 ile kapat, Shift ile değiştir beni,
Manzaralı mousepad"inde saatlerce gezdir beni,
Yeni bir pencere açalım ve unutalım herşeyi.
Geri Dönüşüm Kutusu"na gönderelim maziyi,
Kısayol oluştur, fazla bekletme beni...
En çokta Flash animasyonlu,o halini özlüyorum.
PC görünüşlü, Macintosh duruşlu sevdiceğim,
Kalpten kalbe Bağlantım bağlantısı yapılır.
Kapanır kapılar, Ağa Oturum açılır.
Sevdamız monitöre saniyelerle yazılır.
Disconnect olursam beni yine arar mısın?
Masaüstü"nde bulamazsan Belgelerim"e bakar mısın?
Yokluğunda erişim paketi teselli olmasa da,
Değişiklikleri kaydedip, yeniden bağlanır mısın?
Bütün programlar bu aşka hata verse de,
Kes, Kopyala, Yapıştır ile taşıyorum sevgini,
56K"lik modemim benim, hadi hızlandır beni,
Tüm virüslere meydan okur bu sevgi,
Pentium 4"üm benim, hadi uçur beni,
Enter"a ulaştır, Delete"den çek elini,
En çokta formatladığım o halini özlüyorum.
52x sürücülü, 1,7MHz "li sevdiceğim benim... -
ahuahuah çok güeL olmuş eline sağlık :))
-
GuzeL oLmus :)))))
-
harbiden iyi bi siir
acayip guzel beee..
ama dsl modem yazsaydin daha hizli olurdun :)) -
harbi güzel bi şiir biz dijital delikanlılrın da edebiyata yatkın olduğunu kanıtlıyor hani :))
acaba bende p3'üme böyle bi şiir yazsam istediğğim gibi hızlanır mı??? -
way be sıkı döktürmüşün hoca
-
Her 1 yıl dolduğunda aynı fikirleri tekrarlayacağım. Hoş bir çalışma...
Toplam Hit: 2032 Toplam Mesaj: 7