DİKKAT SENİ SEWİYORUM DEMENİN RİSKLER :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Birisi SENI SEVIYORUM dediginde beklenilmeyen cevaplar..






    Seni Seviyorum : Anlasildi. Tamam...

    Seni Seviyorum : Hayir izin vermiyorum! Bugün beni seven yarin kediyi köpegi de sever. Olmaz, ben ciddi biriyim

    Seni Seviyorum : Ne güzel... Seninle beraber beni seven iki kisi olduk böylece... (Süper)

    Seni Seviyorum : Havalardandir, bana da oluyor bazen...

    Seni Seviyorum : Neden? Bende benim bilmedigim bir seyler mi var?

    Seni Seviyorum : Çok hos... Peki baska ne gibi hünerlerin var?

    Seni Seviyorum : Beni bu islere karistirma ne olur...

    Seni Seviyorum : Ben de senin, beni sevisini seviyorum.

    Seni Seviyorum : Üzülme, zamanla geçer.

    Seni Seviyorum : Hadi ya, çok ilginç... Eee sonra...

    Seni Seviyorum : Ben de seni seviyorum. Eee, simdi ne olacak?

    Seni Seviyorum : Tesekkür ederim... Bu benim için büyük bir seref... Sevgine layik olmaya çalisacagim. Büyüklerimi sevip küçüklerimi koruyacagim.

    Seni Seviyorum : Gücün bana mi yetiyor? Akranlarini sevsene!

    Seni Seviyorum : Bu neye cevap olacak, neyi çözecek peki?

    Seni Seviyorum : Allah razi olsun...

    Seni Seviyorum : Sen asmissin, ben artik ne desem bos...

    Seni Seviyorum : Seni seviyorumunda ekleyecegin bir sey yoksa evlere dagilalim.

    Seni Seviyorum : Iyi de bunun sosyal güvencesi, sigortasi filan var mi?

    Seni Seviyorum : Ömrünü, enerjini daha faydali islere harcasana canim... Yazik ediyorsun vallaha...

    Seni Seviyorum : Elinden baska bir halt gelmez ki zaten...

    Seni Seviyorum : Utanmadan bir de bunu yüzüme karsi söylüyorsun ha... Yikil karsimdan


     


    bY_lORD_mAX

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    Lord_x_max bunu yazdı:



    Birisi SENI SEVIYORUM dediginde beklenilmeyen cevaplar..






    Seni Seviyorum : Anlasildi. Tamam...

    Seni Seviyorum : Ben de seni seviyorum. Eee, simdi ne olacak?


    Seni Seviyorum : Gücün bana mi yetiyor? Akranlarini sevsene!


    bY_lORD_mAX





    bunlar cok tatlı


     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
    tuncaxxz doğru söylüyorsun.Aç tavuk kendini buğday ambarında sanır. =) boşver

    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    valla bi haklısın bu kızlar adamı öldürür ama bu taktikleri kullanacam yani bu sözleri deniyecem bakalım ne olacak....

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    m-a-n-t-u-s
    m-a-n-t-u-s's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    seni seviom dimadan önce senden hoşlanıyom bennen çıkmak yaparmısın die sorarsınız yaw neye hemen daldınız seni seviyom diye olmadı bak bende sizi seviyom ona bakarsan napcazzzz

    PEOPLE=SHIT
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kith-Kanan
    Kith-Kanan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    bi tanede ben biliyom bunlardan ayrı


    Seni Seviyorum


    Burda mı Seversin paketmi Yapıyım...


    diyerekten bişi:)


    *667* Neighbour Of Satan Born To Lose, Live To Win...
Toplam Hit: 1498 Toplam Mesaj: 6