folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dilekler & İstekler



Dilekler & İstekler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhoweb
    muhoweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Erkek

    Bakıyorum herkes birşeyler yazmış bari tek topicte birleştirelim de dağınıklık kalksın. Hatta Holy abi izin verirse bir konu bile açılabilir. Ben başlatıyorum lütfen buranın dışında dilek & istek belirtmeyin.


    1. Yeni Başlayanlar İçin başlarında tecrübeli müritlerin olduğu 5-6 kişilik gruplar yapılırsa öğrenme, gelişme daha düzgün olur.


    2. Siteye bağlanınca auto-login olmuyor. Bunu ayarlayabilir misiniz?? Her seferinde zoruma gidiyor Login demek. Bazen de unutuyorum. :D


    3.Sitedeki CW'liler için çocuk bahçesi açalım. O topice çocuk şarkıları, oyunları vs. yazalım.

Toplam Hit: 1119 Toplam Mesaj: 1