Dilekler & İstekler
-
Bakıyorum herkes birşeyler yazmış bari tek topicte birleştirelim de dağınıklık kalksın. Hatta Holy abi izin verirse bir konu bile açılabilir. Ben başlatıyorum lütfen buranın dışında dilek & istek belirtmeyin.
1. Yeni Başlayanlar İçin başlarında tecrübeli müritlerin olduğu 5-6 kişilik gruplar yapılırsa öğrenme, gelişme daha düzgün olur.
2. Siteye bağlanınca auto-login olmuyor. Bunu ayarlayabilir misiniz?? Her seferinde zoruma gidiyor Login demek. Bazen de unutuyorum. :D
3.Sitedeki CW'liler için çocuk bahçesi açalım. O topice çocuk şarkıları, oyunları vs. yazalım.
Toplam Hit: 1119 Toplam Mesaj: 1
