Dingoo A-320 Emulator Game Console
-

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23032
arkadaşlar ürün bu, almayı düşünüyorum sizlerin de fikrini alayım dedim genel özellikleri kısaca
*Ataride oynadığımız oyunları oynatıyo 3D/CPS2/CPS1/GBA/MVS/NEOGEO/NES/SFC/SMD
*Video ve müzik formatlarının nerdeyse hepsini açabiliyo
*fm radyo ses kayıt yapabiliyo
*e-book okuyabiliyosunuz
*divx filmleri tv-out ile yüksek kaliteli tvden izleyebiliyosunuz
genel özellikleri bunlar daha detaylı özelliklerine bakabilirsiniz fiyatı is 80 dolar civarında
-
Bende dün aksam bunlara bakıyordum da bu gözümden kaçmış.Görünüşe göre çok güzel bir makine özellikle Linux desteklemesi süper olmuş.Ayrıca alan kişilerin yorumlarına göre İçindeki firmware güncellenebiliyor bu da artı bir özellik.Benim de bi an alasım geldi ne söyleyeyim :D.Kullananlardan birinin söylediğine göre 4 günde şarj ıtek çubuğa düşmüş a.q. bnim ds lite o kadar dayanmıyor :D.Hoparlörün kalitesinin de iyi olduğu söylenmiş
Şimdi kafama takılan yerleri söylüyorum:
Herhangi bir Ram ya da İşlemci özelliği belirtilmemiş yani hızı ne kadar bilmiyoruz araştırmak lazım.
-
Ben de yurt dışından Gp2x Wiz getirtmiştim geçenlerde. Hemen hemen benzer özelliklere sahip makineler.
Hatta bu iki ürünün nette bir sürü karşılaştırması mevcut.
-
Fiyatı çok iyi. Aşağıda değişik bir versiyonu daha var. Daha yenisi olması gerek. Ekran çözünürlüğü daha iyi.
http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=1_20&products_id=225&zenid=5081d19041e33b55c45f5d545d8f8739
http://www.dingux.com/
-
teknik bilgilerini pek araştırmadım ama oyunlar genelde 2 boyutlu olduğu için kasıcağını zannetmiyorum bi kaç yerde okuduğum yorumlarındada oyunları akıcı olarak oynattığını yazmışlar video dosyalarını da 1-2 saniyede büyüklüğüne göre açıyomuş..En azından divx player olarak bile kullanılabilir..Ayrıca 4 gb dahili hafızayla geliyo ve minisd girişide var
-
bende bu ürünü merak ediyorum.
üzerinde linux kuruluymuş, yazılım geliştirilebilir bir ürün gibi gözüküyor.
