Dingoo A-320 Emulator Game Console

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

     

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23032

    arkadaşlar ürün bu, almayı düşünüyorum sizlerin de fikrini alayım dedim genel özellikleri kısaca

    *Ataride oynadığımız oyunları oynatıyo   3D/CPS2/CPS1/GBA/MVS/NEOGEO/NES/SFC/SMD

    *Video ve müzik formatlarının nerdeyse hepsini açabiliyo

    *fm radyo ses kayıt yapabiliyo

    *e-book okuyabiliyosunuz

    *divx filmleri tv-out ile yüksek kaliteli tvden izleyebiliyosunuz

    genel özellikleri bunlar daha detaylı özelliklerine bakabilirsiniz fiyatı is 80 dolar civarında 

     

     


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Bende dün aksam bunlara bakıyordum da bu gözümden kaçmış.Görünüşe göre çok güzel bir makine özellikle Linux desteklemesi süper olmuş.Ayrıca alan kişilerin yorumlarına göre İçindeki firmware güncellenebiliyor bu da artı bir özellik.Benim de bi an alasım geldi ne söyleyeyim :D.Kullananlardan birinin söylediğine göre 4 günde şarj ıtek çubuğa düşmüş a.q. bnim ds lite o kadar dayanmıyor :D.Hoparlörün kalitesinin de iyi olduğu söylenmiş

    Şimdi kafama takılan yerleri söylüyorum:

    Herhangi bir Ram ya da İşlemci özelliği belirtilmemiş yani hızı ne kadar bilmiyoruz araştırmak lazım.

     


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Ben de yurt dışından Gp2x Wiz getirtmiştim geçenlerde. Hemen hemen benzer özelliklere sahip makineler.

    Hatta bu iki ürünün nette bir sürü karşılaştırması mevcut.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Fiyatı çok iyi. Aşağıda değişik bir versiyonu daha var. Daha yenisi olması gerek. Ekran çözünürlüğü daha iyi.

    http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=1_20&products_id=225&zenid=5081d19041e33b55c45f5d545d8f8739

    http://www.dingux.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    teknik bilgilerini pek araştırmadım ama oyunlar genelde 2 boyutlu olduğu için kasıcağını zannetmiyorum bi kaç yerde okuduğum yorumlarındada oyunları akıcı olarak oynattığını yazmışlar video dosyalarını da 1-2 saniyede büyüklüğüne göre açıyomuş..En azından divx player olarak bile kullanılabilir..Ayrıca 4 gb dahili hafızayla geliyo ve minisd girişide var

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    bende bu ürünü merak ediyorum.

    üzerinde linux kuruluymuş, yazılım geliştirilebilir bir ürün gibi gözüküyor.


    He is finding himself.
Toplam Hit: 1657 Toplam Mesaj: 6