Direct-X 10
-
Bir çoğumuza lazım olan ve kullandıgımız direct x in son çıkan versiyonu...Vistayla beraber geliyor zaten ama ben Xp kullanıyorum makinemde canavar gibi diyorsanız buyrun oyunları birde bu kalitede oynamanın tadına varın .)
http://rapidshare.com/files/7772048/Dirkt_X_10_Cracked_fuer_windows_XP.exe
-
paylasım icin saol bunun bide 448 mb tı olan var o farklı mı acaba bundan
-
448 MB olan Software Development Kit tir. Yani Directx ile oyun yazcaksan lazım...
-
yeni nesil ekran kartlarının sadece bir kaçı directx10 destekliyor.. şuanki kartlar directx9 destekliyor kursanızda fayda etmezki?
-
saolasın kardeş süper olmuş...
-
fx 5200 de çalışırmı bu
-
yaf nasil oluo ya DirectX 10 u destekleyen bi GeForce Battlestar 8800 GTX ile GS var baska ekran karti desteklemes bide ATI'nin cikartacagi R600 destekliicek ama Nvidia genisletio D10 serilerini
-
dx10 da keyif surmen icin dx10 destekli ekran kartın ve dx10 a gore yapılan oyun lazım. suanda ole bi oyun yok. nvidia 8serisi dx10 destekli, ati kartlar hakkında fikrim yok cnku ilgilenmiom ati ile (:
-
Sscheme bunu yazdı:
448 MB olan Software Development Kit tir. Yani Directx ile oyun yazcaksan lazım...
abi onu yukledim :D bnde 64 mb mx 440 gefroce 2 ekran kartı var ve underground 2 yi sorunsuz 1024X768 de oynaya biliyorum :D yani faydasını gördüm
Toplam Hit: 1101 Toplam Mesaj: 9
