Directx 10. Kafam Karıştı :(
-
selam arkadaşlar dün crysisi yükledim. ekran kartım 8600 gs. Oyun çok yawaş çalıştı orta ayarlarda bile. bu normal mi ? yoksa directx 10 yüklü deil diye olabilir mi ? eğer onun içinse indirebileceğim neresi war ? çok aradım ama bulamadım. bulduklarım da directx 10 yazıyo indiriyorum bakıyorum 9. bana tam olarak adresi werebilir misniz directx 10 için ?
-
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest burdan analiz ettir oyunu eksik en varsa gösterir zaten.
-
hoca o oyunu high da oynucak bilgisayar bilmiorum :)
directx den olacağınıda sanmıyorum...
low moduna cek anti aliasing falan kapa öyle dene kasmazZz :)
directx 10'Uda yüklesen aynı sorunun olacağını sanıyorum :|
bizim yegen yüklüyor onda da aynı ekran kartı var ona sorarım bitsin işlem yazarım sonra tekrar :) -
bana Sorry, your video card does not meet this recommended requirement. dedi :(
:P -
bana Sorry, your video card does not meet this recommended requirement. dedi :(
:P
edit: pardon 2 kere olmuş -
hoca sana diyorki cok kastırma video kartın desteklemior :)
benm yegendeki de işletim sistemi sorunu verdi :)
-
neyse zaten oynu beğenmemiştim :))
Toplam Hit: 873 Toplam Mesaj: 7
