Dirseklik
-
abilerim ben dans ediyorum break dance koluma dirseklik lazım tek el zıplarken dirsek poz flan veriyorum dirsekde zıplıyorum flan onun için şu model dirseklik hiç biyerde bulamadım satan bir yer biliyormusunuz.


bu tip
-
sırf artizlik arkadş zaten birek dansı ne için yapıyon bilader artiz gözükmek için :D
internette bi dolusu vardır :D
nesini buraya soruyon anlamadım :D
-
formaldehit bunu yazdı:
-----------------------------
sırf artizlik arkadş zaten birek dansı ne için yapıyon bilader artiz gözükmek için :D
internette bi dolusu vardır :D
nesini buraya soruyon anlamadım :D
-----------------------------ya çömlüğüne laf atmayın diyolarda gelde laf etme b-boy olmak kolaymı lan öyle kolay bişey gibi gözüksede değildir elini kolunu kıranlar var öğrenebilmek için sprey alıyosun vs vs alttaki daha iyi gibi sanki bide siyahı felan varsa tadından yenmez hocam :)
-
formaldehit bunu yazdı:
-----------------------------
sırf artizlik arkadş zaten birek dansı ne için yapıyon bilader artiz gözükmek için :D
internette bi dolusu vardır :D
nesini buraya soruyon anlamadım :D
-----------------------------hıyar oldun için bişi demiyorum :) dansı kız tavlamak vs için yapmıyorum 16 yaşındayım okula gitmiyorum gelecekde işim olsun diye yapıyorum. senin gibi bir taraflarını kaldıramayan adamların kıskançlıkdan söyledikleri lafdır .:) bu artiz vs laflar.
-
http://spor.gittigidiyor.com/Voleybol_Dizlik-ve-Dirseklik_W0QQkatZZjpa
-
SaMyELi bunu yazdı:
-----------------------------
http://spor.gittigidiyor.com/Voleybol_Dizlik-ve-Dirseklik_W0QQkatZZjpa
-----------------------------teşekkür ederm bakıyorum
-
ne güzel bi site ya :D
çöm güzel söz hıyarda iyi:D
bi dolusu varken foruma sormak artizliktir :)
edt//
okula gitmediğini bilmiyordum. mesleğe alın terine sözümüz yok :)
-
formaldehit bunu yazdı:
-----------------------------
ne güzel bi site ya :D
çöm güzel söz hıyarda iyi:D
bi dolusu varken foruma sormak artizliktir :)
-----------------------------beğenmiyorsan s..... gidersin ;)
-
birine hakaret ediyorsunuz diye tartışma çıkarak değilim doğru değil ki bu ortamları yani tartışmayı sevmem.
:)
mesajıma 2 madde daha ekledim genç :) sinir yapma gül birazda be :D
