Dirseklik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    abilerim ben dans ediyorum break dance koluma dirseklik lazım tek el zıplarken dirsek poz flan veriyorum dirsekde zıplıyorum flan onun için şu model dirseklik hiç biyerde bulamadım satan bir yer biliyormusunuz.

     

     

     

    bu tip 


    Break Dance Bboy MaxeL
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek

    sırf artizlik arkadş zaten birek dansı ne için yapıyon bilader artiz gözükmek için :D

    internette bi dolusu vardır :D

    nesini buraya soruyon anlamadım :D


    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    formaldehit bunu yazdı:
    -----------------------------

    sırf artizlik arkadş zaten birek dansı ne için yapıyon bilader artiz gözükmek için :D

    internette bi dolusu vardır :D

    nesini buraya soruyon anlamadım :D


    -----------------------------

     

    ya çömlüğüne laf atmayın diyolarda gelde laf etme b-boy olmak kolaymı lan öyle kolay bişey gibi gözüksede değildir elini kolunu kıranlar var öğrenebilmek için sprey alıyosun vs vs alttaki daha iyi gibi sanki bide siyahı felan varsa tadından yenmez hocam :)


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    formaldehit bunu yazdı:
    -----------------------------

    sırf artizlik arkadş zaten birek dansı ne için yapıyon bilader artiz gözükmek için :D

    internette bi dolusu vardır :D

    nesini buraya soruyon anlamadım :D


    -----------------------------

    hıyar oldun için bişi demiyorum :) dansı kız tavlamak vs için yapmıyorum 16 yaşındayım okula gitmiyorum gelecekde işim olsun diye yapıyorum. senin gibi bir taraflarını kaldıramayan adamların kıskançlıkdan söyledikleri lafdır .:) bu artiz vs laflar.


    Break Dance Bboy MaxeL
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaMyELi
    SaMyELi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    http://spor.gittigidiyor.com/Voleybol_Dizlik-ve-Dirseklik_W0QQkatZZjpa
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    SaMyELi bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://spor.gittigidiyor.com/Voleybol_Dizlik-ve-Dirseklik_W0QQkatZZjpa
    -----------------------------

     

    teşekkür ederm bakıyorum


    Break Dance Bboy MaxeL
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek

    ne güzel bi site ya :D

    çöm güzel söz hıyarda iyi:D

    bak: http://www.google.com.tr/#hl=tr&source=hp&biw=1008&bih=497&q=dirseklik&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=983538213d28a2b7

     

    bi dolusu varken foruma sormak artizliktir :)

    edt//

    okula gitmediğini bilmiyordum. mesleğe alın terine sözümüz yok :)


    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    formaldehit bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne güzel bi site ya :D

    çöm güzel söz hıyarda iyi:D

    bak: http://www.google.com.tr/#hl=tr&source=hp&biw=1008&bih=497&q=dirseklik&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=983538213d28a2b7

     

    bi dolusu varken foruma sormak artizliktir :)

     


    -----------------------------

     

    beğenmiyorsan s..... gidersin ;)


    Break Dance Bboy MaxeL
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek

    birine hakaret ediyorsunuz diye tartışma çıkarak değilim doğru değil ki bu ortamları yani tartışmayı sevmem.

    :)

    mesajıma 2 madde daha ekledim genç :) sinir yapma gül birazda be :D


    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
Toplam Hit: 1354 Toplam Mesaj: 9