Discovery Channel Key

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CameL
    CameL's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    arkdaSlar bende discovery nin keyi wardi ama artik islemio bana discovery nin keyini werebileck biri warmi olmasa bile yararlanabilecegim saglam bi site werirseniz çok sewinirm simdiden Allah Razi Olsn

    Haberin var mı seni çok sevdiğimden ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    Arkadaşım discovery ne ??? version ne ??? şunun adını tam yazarsan yardımcı olmaya çalışırım.

    Not:konuyu yanlış yere açmışsın.

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Doğru yere açmış konuyu discovery channel( bir tür belgesel kanalı) çaktın.. Bizde de var bu kanal :)

    CeLeKatireJeotuzbeş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    haa.ben bunu program sandım :D :D

    arkadaşım prdn yaw dalgın anıma denk geldi herhalde.delphi ile uğraşıomda.

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CameL
    CameL's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    kardeşler evinde discovery channel göstern bimürit bana biss keyini werebilir mi
    benm recever da göstermio discovery

    Haberin var mı seni çok sevdiğimden ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek
    sana biss keyini verememde sağlam bir yer biliyorum burdan yararlanırsın ;)

    http://www.turkeyforum.com/satforum/

    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CameL
    CameL's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    ewy.saolasın umarım işime yarar

    Haberin var mı seni çok sevdiğimden ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    hojam discovery nin biss şifresini ntv dt nin zoruyla değiştriyor.Çünki aynı yayını dt de veriyor.o yüzden sık sık şifre ve provider id değiştiryor o yüzden biraz beklemeni söleyebilirim yakında çıkar tekrar

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    Digiturk varsa kolay... opos keyini yolluyayim! :D:D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek
    konu harbi çok alaka olmuş :P ...turksat anteninden izleyemezsin arkadaşım..biss keyi yok yane..bu kanal ankara kablo yayına iletilmek için uyduyu kullanıo..yani sadece onun için ...digiturk üzerinden yayın izlenebilir....bazen bu keyler sızıyorrdenk gelirse izlersin..ama turksat daki discovery i unut....şimdi conax dan başladılar ntv discovery nba cnbce filan...sanırım ntv paketi bu...belki zamanla bu paketin conax keyleri sızarsa izlersin...
Toplam Hit: 4852 Toplam Mesaj: 10