Disk Bölme Yardım
-
benim hard disc 160 gb bunu 2 ye bölmek istiyorum(bilgiler gitmeden)
-
magic partition diye bir program vardı onunla yapabilirsin :W
-
riskli bence gerek yok
edit:yapacaksan eger sonucu bekliyoruz
-
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------magic partition diye bir program vardı onunla yapabilirsin :W
-----------------------------
"Partition Magic" değilmiydi o :Ç
ayrıca evet riskli :|
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------magic partition diye bir program vardı onunla yapabilirsin :W
-----------------------------"Partition Magic" değilmiydi o :Ç
ayrıca evet riskli :|
-----------------------------rencide etmeseydin lan :P
neyse ne işte salla :P
riskli falan değil kanımca :W
yap gitsin :W
ayırdığın partition a da ubuntu kur :W
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------magic partition diye bir program vardı onunla yapabilirsin :W
-----------------------------"Partition Magic" değilmiydi o :Ç
ayrıca evet riskli :|
-----------------------------
arkadaşım hiç bir riski yok :) windows disk yöneticisini aç önce hdd inde boşluk yarat sonra Partition Magic i aç o boşluğu seç yeni sürücü yarat de işlemi yaptıkdan sonra resetleyecek açılırken mavi ekran gelecek işlemin bitmesini bekliyeceksin sonra herşey düzgün çalışacakeğer bu işlem sırasında elektrik kesilmesi olursa xp in birdaha açılmayabilir
:D
Windows disk yönetimi için: Başlat'ı ve sonra Çalıştır'ı tıklatın, compmgmt.msc yazın ve Tamam'ı tıklatın.
2. kez edit: Diski yarattıkdan sonra biçimlendirmeyi unutma :)
-
bilgisayarıma özellikler de yönet ordan disk yönetimine gir diski böl var orda ordaki yazıları izlersen bölersin kolay gelsin
-
Partition manager kullanıyorm risk flnda yok
edit: vistada denemedim
-
hacı eger vıstaysa dırek bılgısayarıma sag tıkla yönet yap ordan daralt bıcımlendır fln yaparak halledersın :W hiç uğraşma prolarla ayrıca arama yaparsan forumda daha detaylı anlatımlar bulabılrsn
