Disk Bölümlendirme C: Sürücüsü
-
Merhaba Hocalar;
Bilgisayarımın C: sürücüsünde yer kalmadığı için diğer bölümlerin birini küçültüp C: sürücüsüne aktarmak istiyorum.
Bilgisayar yönetimi -> Disk Yönetimi kısmından D: sürücüsünden 40 GB ayırdım 40 GB boşta duruyor ama bunu C: sürücüsüne aktaramıyorum.
C: ye sağ tıkladığımda birimi genişlet seçeneği aktif değil.
Bunu nasıl C: sürücüsüne aktarabilirim yardımcı olabilecek olan varsa şimdiden çok teşekkür ederim.
(Ne derseniz deyin format demeyin :D)
-
Ayrı disk açmayacaksın mevcut diski genişletecen Disk yönetiminden o diske sağ klik shrink diye bir nane var benimkisi İngilizce böyle yazıyor Türkçe nasıl bilmiyorum
ama önce diski offline yapacaksın sonra dediğimi yap
ayrıca oluşturulan bir disk küçülmez büyür ama küçülmez dişli formatlıyıp silmeden diğer disk deki veriyi feda edeceksin
SeRDaR tarafından 16/Haz/14 14:58 tarihinde düzenlenmiştir -
SeRDaR bunu yazdı
Ayrı disk açmayacaksın mevcut diski genişletecen Disk yönetiminden o diske sağ klik shrink diye bir nane var benimkisi İngilizce böyle yazıyor Türkçe nasıl bilmiyorum
ama önce diski offline yapacaksın sonra dediğimi yap
ayrıca oluşturulan bir disk küçülmez büyür ama küçülmez dişli formatlıyıp silmeden diğer disk deki veriyi feda edeceksin
diski nasıl offline yapıyoruz.
-
acronis disk director veya easyus partition magic ile de yapabilirsin
-
Pc başında değilim telden yazıyorum hoca ezberimde değil ya ama ekstra programa ihtiyaç duyulmadan yapılır dediğin olay oradan
-
Naps bunu yazdı
acronis disk director veya easyus partition magic ile de yapabilirsin
partition magic i kurdum ama o da C: sürücüsünü görmüyor.
-
Naps bunu yazdı
acronis disk director veya easyus partition magic ile de yapabilirsin
parttion magic i kullanmayı biliyorsan yardımcı olabilir misin
-
128Kbps bunu yazdıNaps bunu yazdı
acronis disk director veya easyus partition magic ile de yapabilirsin
parttion magic i kullanmayı biliyorsan yardımcı olabilir misin
c'yi görmesi lazım.
programı çalıştırdıgında d üzerinde resize diyeceksin, daha sonra mouse ile ne kadar yer ayıracagını ayarlayabilirsin. daha sonra ayırdıgın yeri c diskine aktarıyorsun. yine c diskine resize deyip ilk ayırdıgın kısmı oraya aktarabiliyorsun.
