Disk Bölümlendirme Sorunu?????
-
Xp ve Vista, Linux aynı anda kuruluydu makinede. Sonra Linux ve Vista çöktü. Xp CD ile disk bölümlerini sildim. ama disk bölümleri birleşmedi. 30 gm diğeri 80 gb duruyor. Açılışta siyah ekranda sildiğim Windowsun kiriş yolluda hala duruyor .
Disk bölümleri nasıl birleştiririm ve açılıştaki silinmiş windowsun girişini nasıl silebilirim?
-
hocam bilmyorum belki dalgınlığına gelmiştir bölümü sildikten sonra birleştirmeyeceksin ikisini silince ikisi bi biçimlendirilmemiş bölüm olucak o zman tek parça olarak birleştirebilirsin eğer sistem açılıyorsa winxp ikisinide biçimlendiremem diyorsan partition magic'in merge uygulamasını kullanıcaksın
-
Bölümleri sildiğimde tek parça olmuyorlar. Silinmiş bir şekilde o şekilde kalıyorlar.
-
partition magic in linux un kullandigi dosyalama sistemini destekliyormu bilmiyorum ama
partition magic le bi dene
Toplam Hit: 907 Toplam Mesaj: 4
