Disk Bölümlendirme Sorunu?????

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    Xp ve Vista, Linux aynı anda kuruluydu makinede. Sonra Linux ve Vista çöktü. Xp CD ile disk bölümlerini sildim. ama disk bölümleri birleşmedi. 30 gm diğeri 80 gb duruyor. Açılışta siyah ekranda sildiğim Windowsun kiriş  yolluda hala duruyor .

    Disk bölümleri nasıl birleştiririm ve açılıştaki silinmiş windowsun girişini nasıl silebilirim?


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    hocam bilmyorum belki dalgınlığına gelmiştir bölümü sildikten sonra birleştirmeyeceksin ikisini silince ikisi bi biçimlendirilmemiş bölüm olucak o zman tek parça olarak birleştirebilirsin eğer sistem açılıyorsa winxp ikisinide biçimlendiremem diyorsan partition magic'in merge uygulamasını kullanıcaksın
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    Bölümleri sildiğimde tek parça olmuyorlar. Silinmiş bir şekilde o şekilde kalıyorlar.


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    partition magic in linux un kullandigi dosyalama sistemini destekliyormu bilmiyorum ama

    partition magic le bi dene


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
Toplam Hit: 907 Toplam Mesaj: 4