Disk Okuma Hatasi
-
bad sectorlü bir hard disk vardı bende bozuk olan kısım c nin ilk 5-6 gb ı gerisi sağlam bende e ye xp yi kuruyodum d depo oluyodu ama gecen format attım hard disk i görüyo bölümlere ayıra biliyom ama reset attık tan sonra mavi ekran kurulum ekranı gelmiyo disk okuma hata sı diyo .
not: pentium 3 600 mhz
işin garip tarafı pardus u takıyom calısıyo))) arastırdım ama bişi bulamadım acaba bios ayarından mı ?
1.boot cd 2. boot ide 0
-
sanırım cevap yok ))
-
acele etme bakalım :)
bozuk kısmın hangi yüzeyde olduğunu biliyorsan o kısma bölüm oluşturma.... bunu anlamak içinde scandisk for dos u kullanman gerek (yüzey taraması) yok uğraşmam diyorsan riskli de olsa low level formatı deneyebilirsin.. ama öncelikle normal format atarak düzeltmeni tavsiye ederim
