Disket Sürücü Hatası :/
-
disket sürücü abuk subuk sesler cıkarıordu , pc le olan tüm kablolarını cıkardım onun .. pc acılırken Disket sürücü bulunamadı gibisinden bi yazı gelior dewam etmek için F1 e basın diyor bu f1 olayını nasıl kapatırız ?? direk acılsın bişey sormadan...
-
hocam del tuşuna basarak bios'a gir bios ayarlarını load default yap ve kaydetmeyi dene bakalım..
-
pc açılırken delete basarken biosa girip ilk ana menüden genelde standart cmos setupdur burda pcde takılı cdrom,hdd,floppy görürsün..Floppyi 1.44mb 3,5inç olarak görebilirsin onun ayarını disabled yapıp f10 tuşu genedle kaydetme tusudur kaydedip çıkarsan pc yeniden başlar ve birdaha bootda floopyi aramaz.
-
hacı dediğini yaptım olmadı ama del tusuyla biosa gidildğini sölediin için saol orda yazıomus görmedim amk .. =)
ayrıca yaptım
biosdan -- advanced bıos features e girdim swap floppy ve seek floppy disabled yaptım oldu.
