folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Divxplanet.Com'un Yeni Adresi Altyazi.Org



Divxplanet.Com'un Yeni Adresi Altyazi.Org

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Malumunuz film ve dizilere altyazı sağlayan meşhur altyazi sitesi divxplanet.com mecburi isim değişikliğine giderek altyazi.org adresini almış.

    Değişikliğin sebebi;

    Sevgili kullanıcılarımız

    Sitemizin adında yer alan "divx" ibaresi sebebiyle, divx markasının tescilli sahibi olan şirketin itirazı üzerine uzlaşma yoluna gittik. Ancak tüm çabalarımıza rağmen, tescil sahibi firma domain adımızda divx ibaresinin bulunmasına izin vermedi. Bu konuda domainin kayıtlı olduğu şirket de bize bir mühlet tanımıştı. Bu sürede elimizden başka bir şey gelmediği için, site adımızı, tescili başından beri bize ait olan "altyazi.org" olarak değiştirmek zorunda kaldık.

    Adımız dışında bir değişiklik yoktur.

    Sevgilerimizle...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    nedense http://www.turkcealtyazi.org/ u daha çok seviyorum..


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Garip. Hani bu isler ilk kim alirsa onundu ? O zaman bu kadar domain nede. Bole paralara satilio? Tescili firma madem alabiliyorsa neden 50 bin dolar para odeyip domain satin aliolar

    Biri aciklarsa sevinirim


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuzlu Kahve
    EricNorthman
    EricNorthman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2010
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı

    Garip. Hani bu isler ilk kim alirsa onundu ? O zaman bu kadar domain nede. Bole paralara satilio? Tescili firma madem alabiliyorsa neden 50 bin dolar para odeyip domain satin aliolar


    Biri aciklarsa sevinirim



    Sahsı gorusum hocam ; Sıstemın kendıne hıtaben bınlerce kullanıcısı, Ve neredeyse fılm ızleyenlerın hepsının bu sıstemde bulusmasından sebeb,

    Koskoca ıbaresı olarak kullanırsak,
    Koskocaaaa dıvxplanet tutupta ben dıvx tescılını atıyorum 25bın teleye fırma sahıplerıne sattım bu sebebten ısmımızı alt yazı olarak degıstırıyoruz dıycegını dusunmuyorum.

    Yanı %50lık kısım " Fırmayla uzlasamadıgından ısım degısıklıgıne gıdıldıgını gosterıyorsa "

    Dıyer %50lık kısım bunu acıklayamıycagı bır sıstemın ıcınde olmasından dolayı, dolaylı yonde anlattıgına ısaret olabılır.

    Tamamen kendı sahsı fıkrımdır eger kı boyle degılse veya altarnetfı bır acıklaması varsa,

    Yalnısımı duzeltebılırsınız ustadlar bende bılgılendırme alabılırım EricNorthman tarafından 12/Kas/14 05:47 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu plandan niye profil resmi değişmiyor
Toplam Hit: 1652 Toplam Mesaj: 4