folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Dizüstünde Çift Ekran Kartı Ne İşe Yarar



Dizüstünde Çift Ekran Kartı Ne İşe Yarar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Dizüstü bilgisayarda çift ekran kattı ne işe yarıyor,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek

    bataryadayken düşük performanslı devrede olur böylece daha uzun batarya ömrü sağlanır. fiş takılıyken yüksek performanslı ekran kartı çalışır.

    ya da

    oyuna falan girince yüksek performanslı ekran kartı çalışır performans için, öyle masaüstü internet falan takılırken düşük performanslı çalışır batarya ömrü için.


    ben de sevgiden yanayım...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    masaüstünde takılırken internette gezerken onboard olanı yani intel ekran kartını kullanır.. oyuna girdiğin zaman ati veya nvidia artık
    hangi kart varsa otomatik olarak devreye girer.. ve enerji tüketimi artar.
    tabi bazı oyunlarda güçlü ekran kartına otomatik olarak geçmez bu ayarı kendin yapman gerekir.. yani faydalı bişi

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Eyvallah arkadaşlar, bu geçişler otomatik oluyor demişsiniz elle değiştirme şansımız varmı peki,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    abi bence ileride sıkıntı oluşturabilecek bir durum, bu konuyla ilgili birkaç yazı okumuştum, ekran kartları bir süre sonra yazılım güncellemeleriyle birlikte sapıtabiliyorlarmış.

     

    geçen bir akrabamda benzer bir sorun oluştu; hdmi den görüntü aktaramıyordu, ATI yi yükledim bu kez hdmi çalıştı ama bilgisayar sapıttı, şu an INTEL kurulu sadece ve hdmi çalışmıyor malesef (bios ayarlarında da birşey yok)..

    denemediğim sürücü kalmadı diyebilirim.. saatlerce uğraştım, çözemedim. muhtemelen hata bende ama dediğim gibi araştırdım ve hybrid ekran kartlarında böyle bir sürücü sıkıntısı, zaman geçtikçe son versiyon sürücülerde hibrit özelliğini koruyamama gibi şeyler oluyormuş.

    kesin bilgisi olan biri varsa bu konuyla ilgili bizi aydınlatabilirse sevinirim.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Eyvallah arkadaşlar, bu geçişler otomatik oluyor demişsiniz elle değiştirme şansımız varmı peki,

    İntel'in yazılımı/sürücüsü yüklü geliyor, seçim yapabiliyorsun. Oyunu ilk defa başlattığında veya eski oyunlarda otomatik olarak ekran kartına geçmediği oluyor, 3-4 tık ile değiştiriliyor.


    arbeit macht frei
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Ati'nin kartına geçmeyip İntel'den devam eder oyunlar ya kasar ya açılmaz beni 2 saat gıcık eder.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek
    RockZs bunu yazdı

    abi bence ileride sıkıntı oluşturabilecek bir durum, bu konuyla ilgili birkaç yazı okumuştum, ekran kartları bir süre sonra yazılım güncellemeleriyle birlikte sapıtabiliyorlarmış.

     

    geçen bir akrabamda benzer bir sorun oluştu; hdmi den görüntü aktaramıyordu, ATI yi yükledim bu kez hdmi çalıştı ama bilgisayar sapıttı, şu an INTEL kurulu sadece ve hdmi çalışmıyor malesef (bios ayarlarında da birşey yok)..

    denemediğim sürücü kalmadı diyebilirim.. saatlerce uğraştım, çözemedim. muhtemelen hata bende ama dediğim gibi araştırdım ve hybrid ekran kartlarında böyle bir sürücü sıkıntısı, zaman geçtikçe son versiyon sürücülerde hibrit özelliğini koruyamama gibi şeyler oluyormuş.

    kesin bilgisi olan biri varsa bu konuyla ilgili bizi aydınlatabilirse sevinirim.

    evet öyle olabiliyor malesef. oyuna giriyorsun inteli görüyor uğraşıyorsun uğraşıyorsun falan. Çok sık değil ama genelde early access, alpha ve betalarda oluyor bu tarz sorunlar...


    ben de sevgiden yanayım...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Problem çıkarmaya yarıyor başka bir faydasını göremedim henüz.

Toplam Hit: 1171 Toplam Mesaj: 9
çift ekran kartı