Dizüstünde Çift Ekran Kartı Ne İşe Yarar
-
Dizüstü bilgisayarda çift ekran kattı ne işe yarıyor,
-
bataryadayken düşük performanslı devrede olur böylece daha uzun batarya ömrü sağlanır. fiş takılıyken yüksek performanslı ekran kartı çalışır.
ya da
oyuna falan girince yüksek performanslı ekran kartı çalışır performans için, öyle masaüstü internet falan takılırken düşük performanslı çalışır batarya ömrü için.
-
masaüstünde takılırken internette gezerken onboard olanı yani intel ekran kartını kullanır.. oyuna girdiğin zaman ati veya nvidia artık
hangi kart varsa otomatik olarak devreye girer.. ve enerji tüketimi artar.
tabi bazı oyunlarda güçlü ekran kartına otomatik olarak geçmez bu ayarı kendin yapman gerekir.. yani faydalı bişi -
Eyvallah arkadaşlar, bu geçişler otomatik oluyor demişsiniz elle değiştirme şansımız varmı peki,
-
abi bence ileride sıkıntı oluşturabilecek bir durum, bu konuyla ilgili birkaç yazı okumuştum, ekran kartları bir süre sonra yazılım güncellemeleriyle birlikte sapıtabiliyorlarmış.
geçen bir akrabamda benzer bir sorun oluştu; hdmi den görüntü aktaramıyordu, ATI yi yükledim bu kez hdmi çalıştı ama bilgisayar sapıttı, şu an INTEL kurulu sadece ve hdmi çalışmıyor malesef (bios ayarlarında da birşey yok)..
denemediğim sürücü kalmadı diyebilirim.. saatlerce uğraştım, çözemedim. muhtemelen hata bende ama dediğim gibi araştırdım ve hybrid ekran kartlarında böyle bir sürücü sıkıntısı, zaman geçtikçe son versiyon sürücülerde hibrit özelliğini koruyamama gibi şeyler oluyormuş.
kesin bilgisi olan biri varsa bu konuyla ilgili bizi aydınlatabilirse sevinirim.
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Eyvallah arkadaşlar, bu geçişler otomatik oluyor demişsiniz elle değiştirme şansımız varmı peki,
İntel'in yazılımı/sürücüsü yüklü geliyor, seçim yapabiliyorsun. Oyunu ilk defa başlattığında veya eski oyunlarda otomatik olarak ekran kartına geçmediği oluyor, 3-4 tık ile değiştiriliyor.
-
Ati'nin kartına geçmeyip İntel'den devam eder oyunlar ya kasar ya açılmaz beni 2 saat gıcık eder.
-
RockZs bunu yazdı
abi bence ileride sıkıntı oluşturabilecek bir durum, bu konuyla ilgili birkaç yazı okumuştum, ekran kartları bir süre sonra yazılım güncellemeleriyle birlikte sapıtabiliyorlarmış.
geçen bir akrabamda benzer bir sorun oluştu; hdmi den görüntü aktaramıyordu, ATI yi yükledim bu kez hdmi çalıştı ama bilgisayar sapıttı, şu an INTEL kurulu sadece ve hdmi çalışmıyor malesef (bios ayarlarında da birşey yok)..
denemediğim sürücü kalmadı diyebilirim.. saatlerce uğraştım, çözemedim. muhtemelen hata bende ama dediğim gibi araştırdım ve hybrid ekran kartlarında böyle bir sürücü sıkıntısı, zaman geçtikçe son versiyon sürücülerde hibrit özelliğini koruyamama gibi şeyler oluyormuş.
kesin bilgisi olan biri varsa bu konuyla ilgili bizi aydınlatabilirse sevinirim.
evet öyle olabiliyor malesef. oyuna giriyorsun inteli görüyor uğraşıyorsun uğraşıyorsun falan. Çok sık değil ama genelde early access, alpha ve betalarda oluyor bu tarz sorunlar...
-
Problem çıkarmaya yarıyor başka bir faydasını göremedim henüz.
