Dj Lerin Kullandiği Efektler.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    johnNy_
    johnNy_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Kasım/2003
    Erkek
    slm beyler ben terel bi radyoda yeni işe basladimda cömezim biraz.
    bana bazi efektler lazim
    mesela espiri patlatincagülme. koyunca ses cişkar ya ooooo falan diye yada alkışlama sesi vb. bulabilecegim bi yer var mı??? HELP ULEN
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    johnNy_
    johnNy_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Kasım/2003
    Erkek
    saolun beyler cok yardımcı oldunuz...



    E heydi cevap beklioz...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corvetteTURK
    corvetteTURK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2003
    Erkek
    olum burası arama motorumu
    google a nie bakmıyosun ki...

    herkes ölecek.......
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DNA
    DNA's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2003
    Erkek
    Dj"lerin efekt makinasi aletleri var
    200$ ile 500$ arasinda. Radyo istasyonunda yok mu?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    johnNy_
    johnNy_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Kasım/2003
    Erkek
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    johnNy_
    johnNy_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Kasım/2003
    Erkek

    aMman be yardim isteyende kabahat bilen var mı dedik sadece evet yada hayir yok radyoda vardir yok burasi yahoo mu
    YOq MU ADAM AKILLI HALDEN ve SORULAN SORUDAN ANLAYAN
    BİRİ...........
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erayy
    erayy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ekim/2003
    Homo
    arkds ben sana bılabılırım ıstersen ama sende bulabılırsın bıraz arastırım sana efct adlarını buluo kazaa ile ındırım

    istanbul nonoslar cemiyet baskani erayy. her turlu sorunlarinizi arkadan cozmeye hazirim buyurun.......
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    johnNy_
    johnNy_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Kasım/2003
    Erkek
    saOL baba
    bulara kalsak halen sorgulanıyoduk bekliyorummm...
Toplam Hit: 3257 Toplam Mesaj: 8