Dmi.Gov.Tr De Reklam Var
-
ilk defa resmi bir sitede reklam gördüm :D .
-
ben daha oncede gormustum baska bi sitede. yine burda konusu acilmisti.
-
onlar reklam alıyor konusu vardı tbt te
bayada iyi para kazanmışlardı :D ole hatırlıyorum
aslında herkes almalı reklam iyi olur
düşünsene fen edebiyat fakültesi reklam alıyor ne kadarr tıklama o kadar puan :D
-
add lock plus kullanmayanlar varmı hala :)
-
Bu yüzden başları dertte diye duymuştum...
-
o değilde bu osym nin sınav açıklanma günlerinde sonuç girirş panelinni altına koyulacak adsense reklamının getirisinin düşününemiyorum
yada oraya kasılacak bir backlink offf :) -
jawsap67 bunu yazdı
add lock plus kullanmayanlar varmı hala :)
ben de reklam nerde lan diye düşünüyordum :D
Toplam Hit: 1068 Toplam Mesaj: 7
