folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Dnc Hippizma Form Brute Yazılımı



Dnc Hippizma Form Brute Yazılımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dejnclea
    dejnclea's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Şimdi arkadaşlar son derece affınıza sığınarak söylüyorum ki yine bir başlık açtım ben.

    Önceden de LordVader diye bir başlık vardı, ancak yazılımın işleyişinde ve isminde yaptığım değişikliklerden dolayı farklı bir sürümle karşınıza çıktım. Önceden LordVader başlığında yeni linki de yazmıştım ancak gördüm ki bazı arkadaşlar tüm mesajları okuyup son sürümü indirmek yerine ilk mesajdaki linke tıklayıp ilk versiyonu indirmişler. Neyse şimdi şöyle bişey var, bu ufaklık hakkında bazı ativirüsler bazı uyarılar vermişler, bunun üzerine bede yüklü olan NOD32 ve internetteki bazı online scannerlerle tarattım, hiçbiri bişey bulmadı. Ben de bişey yerleştirmedim içine emin olabilirsiniz, heyke ilk başladığım dönemlerde -2003-2004 falan- pm'i bende olan icq dağıtımı yapıp daha sonra değişen şifreleri almak ve böylece bazı koleksiyonerlerin güzel icqlarını ele geçirmek dışında bir lamerliğim de olmadı, durun vurmayın, 14-15 yaşında falandım işte =). Neyse onu diyorum işte, böyle bişeycikler yapıp paylaşmayı seviyorum, pek fazla tanınmıyorum ama bilen biliyor yine de. İşte bu araç üstünde de biraz uğraştım ancak tek ben kullanacaksam neye yarar diye düşünüyorum. Bu yüzden bunu da paylaşmak istedim.

     

     

    Adı: DNc Hippizma

    İşlevi: Captcha ile korunmayan form alanlarına wordlistten bruteforce  yapmak.

     

    http://www.dosya.tc/server16/CngXWV/DNcHippizma.exe.html

     

     

     

    Neyse arkadaşlar, deneyenler yorumlarlarsa sevinirim.

     

    https://www.virustotal.com/file/729e72e81eed1b2b75c508f7615aeaa917e414c4c6691d64dade133a2fc1fa7f/analysis/1337942788/

     

     

     

      
    URL http://www.dosya.tc/server16/CngXWV/DNcHippizma.exe.html
    IP 95.168.168.244
    ASN AS28753 Leaseweb Germany GmbH
    Location Turkey
    Report created 2012-05-25 12:47:27 CET
    Status Report complete.
    Alerts - No alerts detected
    Reputation Unknown
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zande
    Zande's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    win-7 64bit'te aynı problemin devam ediyor. Uyumluluk gibi vb şekilde de açılmıyor.

    Diğer sistemlerde bir problem yok. Gayet güzel olmuş. Eline sağlık.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dejnclea
    dejnclea's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Önemli edit: Sadece 32bit sistemlerde çalışıyor. Geliştirmeye çalışacağım.



    Zande bunu yazdı:
    -----------------------------

    win-7 64bit'te aynı problemin devam ediyor. Uyumluluk gibi vb şekilde de açılmıyor.

    Diğer sistemlerde bir problem yok. Gayet güzel olmuş. Eline sağlık.


    -----------------------------

     

    Görüşün için teşekkür ederim =). Platformlara x64'ü deekleyip tekrar derledim. Belki bu sefer işe yarar =).

     

     

    edit: maalesef çalışmıyormuş.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zande
    Zande's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Maalesef. Bu sürümde 64bit uyumlu değil. Program tanıtımına sadece 32 bit işlemcilere uygundur diye not ekle istersen ;)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dejnclea
    dejnclea's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Zande bunu yazdı:
    -----------------------------

    Maalesef. Bu sürümde 64bit uyumlu değil. Program tanıtımına sadece 32 bit işlemcilere uygundur diye not ekle istersen ;)


    -----------------------------

     

    Kendi 32bit sistemimde çalıştıramadım da belki 64bit te çalışır diye düşünmüştüm. Araştırıp geliştirmeye devam edeceğim. Gelişmeleri bu başlık altında paylaşırım =).

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dejnclea
    dejnclea's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Merakla beklenmeyen Hippizma'nın botlu versiyonu da çıktı. Bot sayısını fazla yüksek tutmayın, zira kendisi normal bir webbroser nesnesi kullanıyor. 10 falan civarı iyidir. Bağlantının hızına göre tabi.

     

     

    http://www.dosya.tc/server17/eeiVxu/DNcHippizma.exe.html

     

     

    karşılaştığınız sorunları, önerilerinizi falan yazarsanız sevinirim. Kullanımını önceden anlattığım için tekrar anlatmayacağım.

     

    kolay gelsin =)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    32 bit win7 calısmadı


    ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dejnclea
    dejnclea's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Realist bunu yazdı:
    -----------------------------

    32 bit win7 calısmadı


    -----------------------------

     

    http://www.dosya.tc/server17/Pp4fbF/DNcHippizma.exe.html

     

    bu linki bir dene. deneyen arkadaşlar da çalışıp çalışmadığını yazarlarsa sevinirim. All Platforms yaptım, .net konusunda biraz acemiyim da =)

Toplam Hit: 741 Toplam Mesaj: 8