Dns Hakkında Yardım Lütfen
-
Slm Müritler..Önce size Bi özet geçiyim..Biz yan komşuyla 3-4 aydır aynı modemden bağlanıyoruz..ve dün e kadar bağlantıda bi sorun yaşamadık..ama şimdi internete bağlanamıyor komşu..(modem bende).. msn açmıyo mesela onar diyoruz dns de hata veriyo .. baştan beri kullandıgımız aynı ayarlar geçerli bunu neden ypıyor olabilir..nasıl düzeltiriz bilgisi olan arkadaşlar cvp yazarsa çok sevinirim..tşkler..
-
a.s.
dns için TreeWalk programını kullanabilirsiniz.. -
başlat> çalıştır> cmd > enter> ipconfig /renew yer* enter
ipconfig /flushdns
ve
denetim masası > ağ balantıları> Yerel ağ bağlantısı > sağ tık
control panel > Network > Local Area Network>
tcp/ip iki tık
dns adreslerini otomatik olarak al derseniz sorununuz çözülecektir..
Toplam Hit: 1936 Toplam Mesaj: 3
