Dns İstekleri İle İlgili Soru ?
-
suan arkadaslar benim biligisayar üzerinden internete baglanıyorlar
sormak istedim soru su
bu arkadasların bilgisayarlarında open dns tanımlı
ancak mantıkren yine bu dns istekleri benim bilgisayar üzerinden gecicek
ben bu istekleri baska bir dns server a yönlendirebilirmiyim paketlerde open dns tanımllı olsada(iptables vs ile) ?
Not:dene demeyin cunku suan böle bir sistem yok bir teori :)
-
nası senin bilgisayardan geçiyo modemden geçmiyor mu eğer yapılabilirse modemden yaparsın
Toplam Hit: 869 Toplam Mesaj: 2
